וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנה וינטור מכסחת

חנה וינטור | צילום: אביב חופי, שוקה כהן

4.2.2011 / 0:08

לרגל יום האם אספה חנה וינטור את האימהות בביצה וחרצה את שיניה בארונם. מי צריכה להיות בהריון כל השנה, מי מחזיקה בסמרטטת של אמא טליבן, ואת מי לא יבזזו בכיכר תחריר?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי פנוי בתחנה המרכזית?/מערכת וואלה!, צילום מסך

חנה וינטור סבורה שהילדה סטייסי, בעלת האמא האלטרנטיבית חופית טייב, מייחלת ליום בו טייב תמצא אהבה בבית אבות לפליטי ריאליטי ותניח לנפשה. מה אתם הייתם עושים אם המאמצת שלכן היתה בעלת פריזורע חרוכה מאחוזים גבוהים של מי חמצן, שיזוף בגוון דלעת פיגולים, אאוטפיכסים של טרנסקסואל מבוטיק רינה, ושוז מהתחנה המרכזית. של נתניה. הא?

מירי בוהדנה. אביב חופי
הכי יפה לך הריון/אביב חופי

הבחורה שניחנה בגזרה ששויפה על ידי האלים עוטפת אותה על דרך קבע בשמעט'ס של גרופית מפסטיבל המחולות בכרמיאל. רק מירי בוהדנה יודעת מהיכן היא מקריצה את הלוקים בשנקל ושאר בומבות לקרנית. אני לא מאמינה שאני אומרת את זה, אבל שאת בהריון את עשויה הרבה הרבה יותר טוב. יש מצב שזה עקב עומס בפרוגסטרון? מומלץ לבדוק, משפר דראסטית את הלוק. ד"ש לגניקולוג.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שפרה קורנפלד. אביב חופי
הפח הגדול/אביב חופי

בעבר שפרה קורנפלד היפה הגרילה את מחלצותיה משער הפחים: מכנסונים באורך שדורש ג'יהאד, סמרטוטישרטס עם כתמי קורנפלקס, שמלות מוחצות דדיים וקפלאסט אחד התפיידו אחרי שחשבון העו"ש הופגז במיליון. רק חבל שאחרי הלידה הטוטאלוס שבארונה מאגד בתוכו גם את עזבונותיה של אמא טליבן וגם את אלו של דפנה לוסטיג.

מירי מסיקה. אביב חופי
נהייה לי שחור ממך/אביב חופי

גם אחרי ששחררה את ילדתה המקסימה אל אויר הביצה, אוהלים שחורים של חברת קדישא הם כיסוי הקונסטרוקציה של מירי מוסקה. בבדיקה לאחור: בימים בהם שהתה בסטטוס רווקה עטתה מוסקה גם אך ורק שחורים (תעשו גוגל). התוצאה: חנה וינטור יושבת שבעה. במה מהשניים תבחרי ככפרה? להשתטח על קברי צדיקים, או הפסקת השופינג עם קרן פלס?

יעל בר זוהר. אביב חופי
איפה מו מו שיק?/אביב חופי

בימים בהם היא לא בהריון יעל בר זוהר יוצאת לסבב ריקון פחים ברשפון, וחוזרת כשהיא אוחזת בשלל מביך של טוניקות רבידה הופכות מעיים, טופים בעיצוב אל קעידה ואקססוריז שאיש לא היה בוזז ממנה, אפילו לא בכיכר תחריר. חמודה, לא כדאי לנצל את חברייך הסטייליסטים ולעשות כבר שלום עם ענף הסטייל?

יעל פוליאקוב. אביב חופי
ככה לא נראה עבר ורוד/אביב חופי

מקסים את חנה ווינטור שיעל פוליאקוב למדה להשתמש במצית ונפט ושרפה את עברה שאמון על זירו שיק כיאה לנערת מועדונים מאלג'יר. הפריזורע המובערת מקנה לעור פניה טקסטורה של פירה דלורית, שמלות של טרנסקסואל מלאס וגאס סינוורו, ושאר הפגרים הטקסטילים באמת שלא ראויים לאזכור. הכי יפה לך נשית, קאפיש?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully