וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנה וינטור מכסחת

חנה וינטור | צילום: אביב חופי

28.1.2011 / 0:08

מי צריך ליטול קרבוסילן לפני שהוא מתלבש, מי בלעו את האחיות אולסון, ומי עושה שופינג בפחי האשפה של ויצ"'ו? תיפסו מחסה, עוד שבוע דיזאסטר עבר על חנה וינטור.

רינת ושירן גיטר המדור של חנה וינטור. אביב חופי
רינת ושירן גיטר המדור של חנה וינטור/אביב חופי

מלבד החשד שרינת ושירן גיטר בלעו את האחיות אולסון, האם הן גם מטפחות לוק של מטרוסקסוערס? אל התקן ראש בטקסטורת תותבת מבית הפאות של רבקה זהבי ושחפים אנורקסים בתור גבות, שידכו הבנות חולצה גברית מעוררת בלוטות הזעה (איף), חגורה קרימינלית, מכנסי ג'ינס מוחצי שחלות וז'קט מעוות טורסו. תגידו, מי עשה לכן סטיילינג , יגאל אלנקרי?

מארינה מקסימיליאן בלומין המדור של חנה וינטור. אביב חופי
מארינה מקסימיליאן בלומין המדור של חנה וינטור/אביב חופי

שוב פעם מארינה מקסימיליאן בלומין עשתה שופינג בפחי האשפה של ויצ"ו? או שהטוטאלוס הכולל פריזורע מכונמת, ז'קט רוח שיאה לקוקסינל קוקטי, מטלית רצפה של ניקול כחצאית, ובטונאדות הזויות במקום שוז הם בעצם אמצעי המניעה החדשים? חנה וינטור לא בהריון, אבל כבר נהיו לה בחילות. שקית הקאה, מישהו?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דניאל סלומון המדור של חנה וינטור. אביב חופי
דניאל סלומון המדור של חנה וינטור/אביב חופי

קוראים מקסימים, אנא בחרו את התשובה הנכונה: ממי השאיל דניאל סלומון את האאוטפיכס? 1.מאמו הדואגת 2.מבעלת בסטה לצ'ילומים בנחלת בנימין 3.מתיקי דיין 4.מפרידה הכט הלאזבית 5.כל התשובות נכונות. בין הפותרים נכונה תוגרל ערכה להורדת נפיחות וגזים של קרבוסילן.

מורן אטיאס המדור של חנה וינטור. אביב חופי
מורן אטיאס המדור של חנה וינטור/אביב חופי

מה זה זה? מורן אטיאס לא אמרה שדולצ'ה וג'ננה ילבישו אותה על השטיח האדום? האני, הפריזורה מקסימה וגם הגוון הלא ברור של הליפסטיק נסלח, אבל כותנת לילה שחורה ומפוהקת של סמארק אנד ספנסר זה לא אאוטפיט שגורם לחנה וינטור לקנא בך, להיפך.

יון תומרקין המדור של חנה וינטור. אביב חופי
יון תומרקין המדור של חנה וינטור/אביב חופי

מי זרק את יון תומרקין למכונת הכביסה על תוכנת השריה פלאס סחיטה, לחץ על פליי והביא את חנה וינטור לנקודת רתיחה? תותי, חולצה מכופתרת תכולה פלאס ז'קט משובץ עם מכנסי ג'ינס כהים ושוז נפלאות היו יכולים להצטלם הרבה הרבה יותר טוב, אם רק היו עוברים גיהוץ, קאפיש?

מרינה קבישר המדור של חנה וינטור. אביב חופי
מרינה קבישר המדור של חנה וינטור/אביב חופי

כמה מרגיע לצפות במרינה קבישר והשעשוע שלה כשהיא אמונה באאוטפיט נשי, מעודן ויאה לארוסת מיליונר צעיר. אומנם הפריזורה הכהה מכבידה מעט על הקרניות, אך שמלת וולנים מתחרה בשילוב ז'קט מחויט ושוז נאות יוצרות מראה מושלם. ולא, אני לא אומרת את זה בגלל שני כדורי הזנקס שבלעתי קודם. הכי יפה לך יוקרה, תתמידי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully