וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיירה בנקס שנואה

שירות וואלה! סלבס

19.10.2010 / 11:24

מי שמכור לתוכנית הראליטי של טיירה בנקס, הדוגמנית הבאה של אמריקה, ודאי מכיר את פאולינה פורציקובה בעלת הלוע האדג'י שהספיק לבלוע ולירוק את טיירה עצמה, הנמסיס של בר רפאלי- ג'יזל בונדשן, ואת נעמי קמבל. וואלה! סלבס מזהירה: חמודה, המרירות עושה קמטים

מכירים את פאולינה פורציקובה? לא? מה הפלא?! בגללכם הפכה זאת לאם כל המרירות בתחתית פחי האשפה של עולם הדוגמנות בפנסיה.

ולמרות שעדיין לא קיבלה הכרה עולמית, פורציקובה ממשיכה בניסיונותיה ומאמציה לקבל צומי ע"י הצפת הג'ורה שלה. והיא מה-זה מציפה, לא סותמת.

אמש, עלתה ידיעה לרשת שפורציקובה לא יכולה לבלום את הביוב והפעם שיחררה ארסנל על טיירה בנקס, ג'יזל בונדשן ונעמי קמבל.

"עדיין מרירה שטיירה הטיסה אותה משולחן השופטים של הדוגמנית הבאה של אמריקה" נפתחה כך הידיעה קבל עם ואינטרנט , "לשופטת לשעבר יש הודעה לדוגמניות בשאיפה שמקוות שטיירה בנקס תהפוך אותן לכאלו" ואז היא מגדפת: "ההבטחה היחידה היא אם לא תרצי להצליח בתור דוגמנית היא להשתתף בתוכנית הזאת". למה ככה?

ואז היא ממשיכה ליירט לכיוונה של נעמי קמבל (איך קשורות?): "אין לי שום דבר טוב לומר על נעמי קמבל, כשהיא רק התחילה היא היתה כזאת לקקנית תחת וצייתנית, שנתיים אחר כך היא הסתובבה עם האף למעלה ולא דיברה עם איש".

ובאשר לג'יזל, הטרחנית בת ה-45 ממשיכה לחרצף כשקבעה שהקריירה של בונדשן הסתיימה: "יש לה תינוק, והיא כבר לא מסורה לעבודתה, היא כבר לא בועטת יותר".

לוואלה! סלבס נראה שפורציקובה מתחננת פשוט לבעיטה בעצמה, אחרת איך אפשר להסביר את האובר חמיצות הזאת? קריירה מפוספסת, הזיקנה שדופקת על ואת פרצופה, או סתם רעבה? בכל אופן, הטיסה למרמריס יוצאת בעוד שעה, טיסה נעימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully