וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מציאות נושכת

לילה אודינייב

8.10.2010 / 10:10

אין מה לעשות, זוגיות שעולה ופורחת בתוכניות ריאליטי בעלות עומק של בריכת פלסטיק מתנפחת, מול כל העולם ואחותו הצולעת, שורדות לא יותר מאורכה של אותה תוכנית. בדרך גם הרבה פחות. וואלה! סלבס הכי אוהבת להגיד "אמרתי לכם, לא כולם גיא גיאור ודפנה דה גרוט"

דן מנו - ויקה פינקלשטיין

זוג השורדים שחיממו זה את זו (גם מילולית!) על אי בודד, כשמאה אנשי הפקה סביבם בעונה הראשונה של "הישרדות", המשיכו לעשות את זה גם אחרי שחזרו לציוויליזציה. במחצית מחודשי חורף 2008 הבודדים שהיו יחד, הם הכחישו את הרומן ואת במחצית השנייה הכחישו שנפרדו. היום ויקה כבר אישה נשואה ודן יוצא עם רו"חית שמחשבת לו את המיליונים שיקבל בירושה.

מיה קרמר - עמיחי גת

הזוג הפוטוגני מהעונה הראשונה והאחרונה של "המירוץ למיליון" הוא כנראה ההוכחה החותכת שתכניות ריאליטי ותהילה לא בריאים לזוגיות. לפני השתתפותם בתכנית הם עוד היו זוג יונים שעשו קולות של חתונה, אבל אחריה הם ברחו זה מזו כמו שוואלה! סלבס בורחת ממראות, והתחתנו עם אנשים אחרים לגמרי.

איילה רשף - סער שיינפיין

הרומן הרקוב והחולני ביניהם התחיל לעיני כל עם ישראל עם משחק אסוציאציות בבית "האח הגדול", והסתיים תוך שתי שניות (שתי שניות יותר מדי, אם תשאלו את וואלה! סלבס) אחרי שסער יצא מהבית, ונפנף את איילה שחיכתה לו בחוץ.

להדגשת האיכסה לא נפסח על בגידתו של סער בבולבולון AKA מעיין שם טוב, החברה שחיכתה לו בעולם האמיתי כמו ילדה טובה, בזמן שהוא דאג לבולבולון הפרטי שלו. היום לאיילה כבר יש רומן נוטף עם השורד טומי אלתגר וסער נשאר עם יד ימינו.

אסף אוחיון וגל דובדבני

הזוג המייצג של הקהילה נפרדו אחרי 15 שנות זוגיות, מחצית מתוכן כזוג נשוי. באופן מפתיע חודשים ספורים אחרי שזכו ב-400 אלף שקל ובניצחון בריאליטי "הבלוק", הם הסתכסכו, חילקו את הכסף ונפרדו. האם זה בגלל שלא הצליחו להסכים אם לצבוע את הסלון בצבע לבן פנינה או תכלת קונכייה?

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

אוהד טייב - ליעד פרקש

עוד זוג שורדים שהבין מוקדם מאוד שהדבר שהכי כיף לעשות על האי זה לזו את הקוקוסים. זה היה ב"הישרדות הפיליפינים" שצולמה אי שם בקיץ 2009. כשהזוג האיכותי לבית טייב-פרקש חזר לישראל, הפוצי מוצי שלהם לא עניין אף אחד, אבל אחרי שהתכנית שודרה והם זכו לתואר הנכסף "סלגס, החלו משום מה להכחיש את אהבתם. בסוף הם יצאו מהארון בגמר הישרדות אחרי שצירפתו זה לזו את הצורה. כעבור שלושה חודשים הם נפרדו.

עידן עמדי - תהל שוהם

הזמרירים הלוהטים פצחו באהבת קיץ על במת "כוכב נולד 8", אבל היא הסתיימה כעבור חודש. היחסים בין השניים שהתחילו בחדר החזרות בערוץ 24 עלו על שרטון כשעמדי התקדם בתכנית ושוהם הודחה אי שם באמצע. החצוף אפילו לא הגיע ליום ההולדת שלה, בגלל עניינים שוליים כמו חזרות לגמר.

שרון איילון - יואב שוורד

הריאליטי ששודרה בקיץ 2003 היתה מהפכנית, כי לא כל יום אישה בת 30 מתנהגת כמו שייח ערבי ובוחרת לעצמה חתן מתוך 15 גברברים צמאי פרסום. הרומן שהוצמח בין שרון איילון לזוכה יואב שוורד החזיק בדיוק שישה חודשים, ואחרי שהשניים פקדו את כל האירועים היחצניים וקיבלו את כל המתנות, הם נפרדו. היום איילון נשואה באושר ובעיקר בעושר למיליונר יורש יורוקום העונה לשם ארז אלוביץ'. ויואב שוורד, למי אכפת?

מירי חנוך - החתול הנטוש אלפרד

אין ספק שאם אתה חתול שנזרק לרחוב, עדיף לעשות את זה בתכנית ריאליטי. וכך הפך החתול אלפרד שחימם את מירי חנוך ומשפחתה במשך מספר שנים לגיבור הטראגי של "מחוברות". חנוך, שלא אהבה שהחתול שלה התחיל להשתין לה בכל מיני מקומות בבית, פשוט הניחה אותו בגינה, ולא הבינה איך הוא לא מעריך את המחווה ולא מכיר לה תודה. החתול, שהיה רגיל לחיות בתוך בית חם, לא שרד את החיים בחוץ עם החתולים הערסים, ונעלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully