וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1-5 באוגוסט, לא תגידו מזל טוב?

לילה אודינייב

1.8.2010 / 1:26

סלבס, בדיוק כמוכם, יצאו מהבטן של אמא, ורובם היו סתם תינוקות מצווחים, שגם בבית הספר אף אחד לא לא התייחס אליהם כמו למישהו מיוחד. והשבוע תאכלו עוגה עם קצפת וסוכריות לכבוד ברק אובמה, שמעון פרס וסילבן שלום

2 באוגוסט

שמעון פרס

השבוע החגיגות בסימן נשיאותי (תבינו בהמשך) והפרזידנט הראשון שאנו חוגגים לו לתפארת מדינת ישראל הוא שמעון פרס. הנשיא, שכולנו אוהבים לאהוב נולד בשנת (אתם יושבים?) 1923 (אחרי הספירה), מה שאומר שהיום הוא חוגג 87. נאחל לו עד 120 והוא יגיע לשם בקלות.

3 אוגוסט

מרטין שין

אם תהיתם את מי מזכיר לכם השחקן מ"שני גברים וחצי", לפניכם הפתרון: את אבא שלו, השחקן מרטין שין. שין דור 1, שהשתלט כמעט על כל תפקידי הנשיא בסרטים וסדרות הוליוודיים חוגג 70. נאחל לו שבחירתו של אובמה לא תשפיע על פרנסתו.

4 אוגוסט

ברק אובמה

ספיקינג אוף ד'ה דוויל, הנשיא השחור הראשון של ארה"ב, ברק אובמה, חוגג ממש היום 49 שנות שחרור. יש הרבה דברים חשובים שהוא יכול לזקוף לזכותו, אבל בעיקר מיסוד המשפט "יס וי קאן" אחרי ש"איי האב אה דרים" היה תפוס.

עוד חוגגים ב 4 באוגוסט

- הזמר-שחקן-בדרן וכיום בעיקר אכלן, גידי גוב, חוגג 60.

- השר סילבן שלום, חוגג 52.

- הדוגמנית קרן מיכאלי, חוגגת 31

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

5 באוגוסט

דודי מליץ

הדוגמן שזכה במיליון ונאלץ להיפרד ממנו עוד לפני שהספיק להגיד "אבקת חלבונים" חוגג 29. מליץ, שהתפרסם בזכות יחסיו עם מאיה בוסקילה ומאותה סיבה בדיוק גם הצליח להתברג ל"בית האח הגדול VIP " ואפילו לזכות במקום בראשון. החדשות הרעות הן שהיתה זו הפעם האחרונה שהשם שלו מופיע באותו משפט עם המילה VIP.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully