וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

8 ביולי - לא תגידו מזל טוב?

לילה אודינייב

8.7.2010 / 0:46

סלבס, בדיוק כמוכם, יצאו מהבטן של אמא, ורובם היו סתם תינוקות מצווחים, שגם בבית הספר אף אחד לא לא התייחס אליהם כמו למישהו מיוחד. והיום תנפנפו בדגל ארה"ב באופן סמלי לכבוד סער שיינפיין, צחי נוי, ציפי לבני ועוד

סער שיינפיין

האלפא-מייל שכנראה בגלל גברים כמוהו לינדזי לוהן החליטה לנשנש בחורות, ובגלל עורכי דין כמוהו, נכנסה לשלושה חודשים בכלא, חוגג היום 38, למרות שהוא מתנהג כאילו רק אתמול חגג בר מצווה. נאחל לו למצוא חולצה עוד לפני שהוא מוצא בחורה, וד"ש לחיזבאללונים.

צחי נוי

הרבה לפני הטוסיק של יודה לוי, המגה-טוסיק של יודל'ה שיגע את כל בנות ובני ישראל. אז האיש שעומד מאחוריו (או ליתר דיוק מלפניו) הוא החוגג שלנו צחי נוי, והיום הוא בן 57. נאחל לו שיעורי פילאטיס, והרבה!

סיון קליין

מלכת היופי במיל' חוגגת היום 26 שנים של אספרטיים. אז מה היה לנו עד עכשיו? זכייה בכתר, קמפיין או שניים וזיגזוג מקצועי מתפקיד כתבת השטח של "ואי בערב" ל"גיא פינס". המון!

ציפי לבני

ראש האופוזיציה והגברת הראשונה של ישראל (אחרי נינט), חוגגת היום 52. נזכיר שתי נקודות ציון שהיו לציפורה הלאומית שלנו עד כה בקריירה, לאו דווקא על פי סדר חשיבותן: 1. כמעט בחירתה לראש ממשלת ישראל 2. החיקוי בארץ נהדרת

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

דניאל בן חיים

הזמריר שהתמודד מול בועז מעודה והפסיד לו בחצי הגמר של "כוכב נולד 5", חוגג היום 23 קייצים וסלסולים. מה הוא עושה היום? נו ברור, אוסף חומרים.

עוד חוגגים היום:

- השחקנית אנג'ליקה יוסטון, בת 59

- השחקן קווין בייקון, בן 52

- הזמר בק, בן 40

- הזמרת איגי וקסמן, בת 38

- השחקנית אורנה פיטוסי, בת 42

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully