וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השמלה הכי צהובה

וואלה! סלבס

17.6.2010 / 2:23

מיכל הניג

לא נעים לחזות במי שאמורה היתה ללמוד דבר מה מכל צילומי הדוגמנות בהם השתתפה מבצעת טעות של טירונים, שלא לומר הומלסים. נכון שהניג זכרה לענוד חזייה, אבל למה את החזייה הכי מהוהה, זאת ששולפים בצוק העתים? ומעל החזייה עטתה על עצמה כתונת שוק בצלאל של שלוש בעשר.

פנייה נרגשת: לא חראם? לבטח יש לך בגדים מרשימים מאלה לעשות איתם ספונג'ה.

אסתי גינזבורג

דוגמניות-על שומרות לעצמן את הפריבילגיה לבחור איזו שלמה שמתחשק להן מתוך מבחר בדים מעוצבים שנשלחים אליהן. לאלוהי הדוגמניות הפתרונים - מדוע לבחור את השמלה הכי צהובה בערימה? אם היתה זו מסיבה של עשור למשרד ברשות הדואר, היינו מבינים. הרי ודאי היתה רוצה אסתי להגיש מחווה לטוש המארקר המלווה אותה יום-יום. אך מדובר בארוע שונה לגמרי. כזה של דוגמניות לא משרדיות.

פנייה נרגשת: אנחנו מבינים שאתה רוצה שיזכרו אותך. ובכן, ללא ספק השגת את המטרה.

דורית בר אור

אם יש גזרה שצריכה היתה להיכחד כשעוד היתה קטנה זו שמלת המקסי. ולא סתם שמלת מקסי, אלא שמלת מקסי עם הדפס פרחוני. ואיזו שמלה בחרה בר אור ללבוש לעוד אחד מהארועים שבהם היא מראה מה היא מצאה בארון של סבתא רבא שלה? שמלת מקסי עם הדפס פרחוני מסיבת חילופי זוגות בסבנטיז.

פנייה נרגשת: אנא הביני, שמלת מקסי לעד תגרום לסביבה לחשוב כי את מסתירה דבר מה; פרוטזה, ורידים בולטים, נעלי מדוזה עם גרביים או השד יודע מה.

מאיה בוסקילה

צילום הוא לעתים אמנות אכזרית. את נתפסת בזווית גרועה, ולכי שכנעי אחר כך את כולם שאין לך קמטים/שפם/בלונד. במקרה הזה, יש בלונד, ונראה שהוא כאן כדי להישאר, אבל אין את כל השאר. ועדיין יש מספיק: מראה מתקתק מדי שלא עובד עלינו (הלו, זאת בוסקילה!), בקבוקי בייבי ליס עדינים, שמלה אוורירית ובקיצור לוק של רפרפת.

פנייה נרגשת: בחיאת, בוסקילה, איפה מאיה ומה עשית לה?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

נטלי תורג'מן

מישהו לא סיפר לנטלי הבוכייה שמכנסי שרוואל יצאו מהאופנה באייטיז, וחבל שבכלל נכנסו מלכתחילה. אין בחורה שמכנסיים כאלה יכולים להיראות עליה טוב. הרי מראה ה"חירבנתי במכנסיים אבל יש לי איפה להסתיר" שייך אך ורק לפקידי השלטון העותמני במאה ה-19 או לרקדניות בטן שמנסות להסתיר את העובדה שהן לא כל כך טובות במה שהן עושות.

פנייה נרגשת: הבגד ים האדום שלך היה הכי סבבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully