וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלירז שדה מתברבר

לילה אודינייב

27.12.2009 / 8:52

וואלה! סלבס גאה להציג את מי שעלולה להפוך לבחורה הכי נרדפת במדינה: הצמודה של המתמודד הכי הורס בבית האח, אותה הוא גם נוהג לכנות "אקסית שמנצלת אותי מינית"

אלירז שדה, מי שלימד את וואלה! סלבס שלערסים-לייט יש וואחד סקס אפיל, מקפיד לשמור בסודיות מוחלטת על זהותה של החברה שלו ולא מוכן לחשוף את שמה, אפילו שמתחילת העונה, הוא מחזיק מתחת לכרית תמונה שלה. וואלה! סלבס ערכה מחקר מקיף ומצאה את האישה המסתורית שאוחזת חזק בליבו של הגבר הכי שווה בבית האח הגדול, ובעלת פוטנציאל רב להפוך לגירלפרנד השנואה בישראל.

בר מזרחי, בת 25 (בעוד שבוע) מראשון לציון, היא האישה שאלירז שומר את התמונה שלה מתחת לכרית ומכנה אותה לסירוגין "החברה שלי" ו- ה"אקסית שמנצלת אותי מינית". מזרחי נמצאת בשנה השלישית ללימודי ראיית חשבון במכללה למנהל בראשון לציון ובינתיים עובדת במרכזיה בבית מלון בתל אביב.

מקורבים לזוג סיפרו לוואלה! סלבס, כי השניים נמצאים כבר כשנתיים במערכת יחסים מורכבת של און אנד אוף, אבל נכון לרגע כניסתו של שדה אל בית האח הגדול, הם היו מאוהבים מתמיד. לדברי אותם מקורבים, לפני תחילת התכנית השניים קיבלו החלטה הדדית לשמור על פרופיל נמוך וסודיות בנוגע לקשר שלהם, וכששדה ייצא מהבית (עם סיכוי טוב למיליון), הם יחליטו איך ומתי לצאת לפומבי.

וואלה! סלבס מקפידה למרוח כמות כפולה של קרם לחות, כי הקנאה מייבשת לה את העור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully