וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי מליץ אקירוב

לילה אודינייב

14.7.2009 / 13:21

המנופח של האח פותח דרך חדשה: אחרי שעזב את המסעדה שלו והחליט להקליט אלבום, עכשיו הוא מחפש משקיעים שיקימו איתו פרויקט דיור. וואלה! סלבס מעלית

דודי מליץ, מי שגרם לוואלה! סלבס להתחיל לשתות אבקת חלבונים כל בוקר, הופך מטאלנט רב תחומי ליזם עסקי בתחום הנדל"ן. אחרי שפרש מבעלות על המסעדה שלו, הוא עובד על אלבום סולו, וגם מתחיל לנסות לשחות בביצת הנדל"ן. מקורבים לדודי סיפרו לוואלה! סלבס כי הוא מחפש קבוצה של כ-50 אנשים שיהיו מוכנים לקנות דירה בבניין יוקרתי ברמת גן או ברמת אביב, עם דור-מן, חנייה פרטית, בריכת שחייה, חדר כושר ועוד מיני פסיליטיס של מלייאנים. כשהוא ימצא קבוצה כזו הוא יגבה מכל אחד 350 אלף דולרים לדירה, מתוכם, בעזרת עוד קצת השקעות הוא יארגן קרקע, אישורים, קבלן ואדריכל, כשאחד המועמדים הראשיים לתפקיד הוא האדריכל אילן פיבקו.

בבניין העתידי יהיו 20 קומות וכ-60 דירות. מליץ מחפש אנשים עם רמת הכנסה גבוהה שיוכלו להשתלב במיזם. אם היוזמה הנדל"נית תצליח - מליץ מתכנן לבנות עוד מספר בניינים שכאלה באזור המרכז.

- רובי אסא למליץ, מאיה בוסקילה כבר בפנים?
- "דודי הוכיח שהוא רב כישורים בתחומים רבים ותחום הנדל"ן מיקד את תשומת ליבו. זהו תחום שהבשיל עבורו ומניב הסכמים בתקופה זו".

וואלה! סלבס רכשה את השטיחון של הכניסה והבטיחה לא להשתין בבריכה.

  • עוד באותו נושא:
  • דודי מליץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully