וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן חסיס עסיס

גיל משעלי

16.10.2008 / 10:18

מה כיף ומה נעים להיות פליטת ריאליטי שפוקדת מועדונים, שדואגים להשקות אותך טוב טוב, ככה שבסוף הערב תעשי פדיחות ותרקדי על שולחנות. וואלה! סלבס מגישה מסמך מצמרר בשיתוף ערן זילברמן ודן מנו

קרן חסיס, הכוסית היחידה בבית האח הגדול (נו, בתכלס, שפרה היא סופסטיכוסית, לא באמת כוסית), פקדה את בר האפרטמנט בתל אביב, במה שהתחיל כבילוי עם חברות ונגמר ברקיעה על שולחנות. פרט לקרן היו שם גם מתן שטרית (הקורבן הבלונדיני של דנה ממפרץ האהבה), דן מנו וערן זילברמן, שאף חפן אותה לחצי דקה לפני שבעטו את שניהם מהווילה. מהר מאד הרביעיה פגשה אחד את השני, מה שיצר ביניהם דיון ער על ריאליטי איכותי, כשלטענת מתן מפרץ האהבה פי אלף יותר שווה, בעוד שקרן מגלגלת עיניים ומבטלת את היציאה הלא מציאותית שלו. אחרי חילופי דברים, כל אחד פרש לחבריו, כשקרן וערן מאד משתדלים שהמבטים שלהם לא יפגשו.

כעבור שעה, קרן כבר היתה שתויה מספיק בשביל לא לדעת שהיא שיכורה, לעלות על השולחנות עם שמלת מיני (לא בדקנו, אבל לא נראה לנו שיש עוד אופציות בארון שלה), ולרקוד כאילו אין אף אחד חוץ ממנה בעולם, בשעה שמתן, ערן ודן בוהים בה מלמטה. אנשים שהיו במקום טוענים שקרן היתה שיכורה בטירוף, מה שלא מנע ממנה לסיים את הנאמבר על בשולחן, לרדת ממנו וללכת הביתה עם החברות שלה, בלי עזרה של אף אחד.

קשת סרבו להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully