וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל לואיס שיחת היום

גיל משעלי ודנה דרבינסקי-טיקולסקר

1.5.2008 / 14:01

שאלת היום היא: האם מייקל ימשיך בפוקס. וואלה! מקדמת למשבצת החמה לצד בר רפאלי את גיא לובלצ'יק הלהיט החדש

גורם המעורה בפרטי החוזה של מייקל לואיס עם "פוקס" אמר לוואלה! סלבס כי בפוקס החליטו להעזיב את מייקל ולמצוא פרזנטור חדש, בעקבות הפרידה מאסתי גינצבורג. ניראה שהכיוון בפוקס הוא לבחור בפרזנטורים יותר סנסציוניים או בעלי פוטנציטל לעורר עניין אישי גבוה, שלא כמו גינצבורג המכונסת או לואיס שהבאז המקומי סביבו היה חלש לאחרונה.

לואיס דיגמן ל"פוקס" בחמש העונות האחרונות מאז 2006, אז נבחר בשיא הפופולריות שלו, להיות הבשר הטרי והמוצק שיחליף את יהודה לוי. סרטון הפרסומת שלו ושל אסתי גינזבורג שהראה אותם הולכים ונמשכים אבל בסוף נרדמים במיטות נפרדות זה מול זו, ולא נוגעים, היה מהיפים והזכירים של השנים האחרונות.

מקורבים בתעשיית הפרסום אמרו כי פוקס צפויה לקחת דוגמן אנונימי ולטפח אותו כמו שעשו בקסטרו עם הפרזנטור החדש יונתן וגמן. מקורבים למנכ"ל "פוקס", הראל ויזל, טוענים שעשויות להיות הפתעות, כי ויזל מקבל לא אחת החלטות רגעיות ועשוי לסגור תוך שניות על דוגמן מסוים כמו שקרה עם בר רפאלי.

וואלה! סלבס ו-וואלה! אופנה מעדיפות באופן אישי את גיא לובלצ'יק החתום בסוכנות yuli. לובלצ'יק היה כפיל גוף לדנקר בקמפיין דיאדורה והוא הדבר הקרוב ביותר להיסטריה המזמרת, שיש בשוק כרגע.

הוא בן 18.5 מתל אביב ושחקן כדורסל, הצטלם לצד גיא זוארץ לקמפיין "סליו" והצטלם כדוגמן מוביל לצד זוכת "הדוגמניות 3" אלה משקאוצן להלבשה תחתונה של גיבור סברינה (FIX ). לאחר שעשה אודישן אצל ברוריה אלבק, הוא נבחר כמועמד להוביל את הקמפיין העולמי לחברת התכשיטים האיטלקית MORELATO לאחר אודישנים נרחבים שנעשו בכל העולם למציאת הפרזנטור. בחודש הקרוב הוא יטוס לניו יורק לסוכנות הדוגמנות שבה מיוצג מייקל לואיס, לסבב אודישנים.

מפוקס הכחישו פרידה מלואיס ואמרו כי אין שחר לידיעה.

-עדי כהן הסוכן של מייקל, הוא יוצא למסיבת סיום עם אסתי?
" מכחיש לחלוטין, הכחשה גורפת ומוחלטת, לא היה ולא נברא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully