וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית קברות לנון: לאסי כהן יש זמן לחברים

דוריה למפל

5.4.2008 / 0:01

עומר גלעדי חוגג בלי שורדים, רון שחר וקרן מור מתעמקים בכתובים ולאסי כהן יש זמן לחברים. הרב של"ד טרח המון כדי לגרד נון ועוד נון

.




.





.

שני. 9:30. אייל גפן צועד בנחישות ברחוב פנקס לכיוון מזרח.












.

ראשון. מוקדם מוקדם בבוקר. רון שחר, טלנובליסט מקצועי, יושב לבדו בבית קפה וקורא עיתון. הרב של"ד כבר הפסיק לעשות את עצמו מתעניין.







.

ראשון. בוקר. גם קרן מור יושבת בבית קפה, גם היא קוראת עיתון, רק שהיא מדלגת על כל הפוליטיקות והפרשנויות, ועוברת ישר למוסף הכלכלי. כן, גם שחקניסטית יכולה להיות כלכליסטית.




.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

רביעי. צהריים. אסי כהן, הגבר השווה ביותר בטלוויזיה של הרב של"ד, מתיישב לאכול עם חברים בחוף גורדון. אמצע השבוע ארוחת צהריים על החוף הא? זה מה נקרא מסודרים.






.

שני. ערב. הספר (אולי הוא מעדיף 'מעצב שיער', לא בטוח) של ערוץ 10 חוגג יומהולדת, מקבל מלא מתנות, פלאס קליפ מיוחד ואישי מירון לונדון ומוטי קירשנבאום.








.

חמישי. ערב. עומר גלעדי, זה שחשבנו שהוא גבר-גבר עד שהוא הפסיד לויקה, חוגג יומהולדת בוואלס עם הרבה חברים, ואף פרצוף מוכר מהאי היעני-בודד.





.

שישי. 18:00. אנחל בונני, זוהר ליבה, ידין חורב, אורית שר ויעל דואני (שהמקור מתעקש לכנות בחוסר כבוד "אחות של רוני סופרסטאר") חוגגים יומהולדת לחברה בשם רונה בבר תל אביבי.






.

קרדיט ובדיחה, בדיחה וקרדיט:

* קרדיטים:
*** גיל משעלי
*** דני גבעתיים
*** שלי אלפחורס
*** אברהם אבינו
*** אסף קליין

* ולסיום בדיחה, כמו שפעם היה בציפורה: הכרס של זבולון מושיאשווילי רצה לפניו במהירות, כך שהוא עצמו מתקשה להשיג אותה, ברחוב בן יהודה פינת נתן החכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully