וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל לואיס עובר

גיל משעלי

25.3.2008 / 10:34

הדוגמן ההורס עשה עוד וי על אודישן לסדרת ההמשך של בברלי הילס. אם הכל ילך כשורה, הוא יגלם את דמותו של מקס סילבר, קרוב של דיויד סילבר שהופיע בסדרה המקורית

כנראה שמייקל לואיס יכול ללמד את סנדי, אקי ונועה תשבי כמה שיעורים ב"איך תעשה את זה בהוליווד". מקורבים להפקת סדרת ההמשך ל"בברלי הילס 90210" סיפרו לוואלה! סלבס, כי מייקל עבר בהצלחה את האודישן השלישי שעשה לסדרה (ר' קישור), וכי עכשיו נותר לו לשלוח לאולפנים בלוס אנג'לס הקראה נוספת, על מנת לוודא סופית את התפקיד שאותו יגלם.

ככל הנראה, מייקל ישחק את דמותו של מקס סילבר - קרוב משפחה של דיויד סילבר, ההוא שלפני יותר מעשור ניסה נורא שדונה מרטין תפסיק להיות בתולה. מקס מהווה בעצם את הקשר היחיד הישיר לסדרה שעליה נבנית סדרת ההמשך. ברוריה אלבק, מלהקת שעובדת בשיתןף פעולה עם אולפני סוני ואחראית על מיטב הליהוקים הישראלי לסרטים בחו"ל, ערכה למייקל את האודישן האחרון שנשלח לאולפנים. אלבק אמרה בשיחה עם וואלה! סלבס כי "הם נפלו ממייקל, התעלפו ממנו. הוא הזכיר להם את ג'ייק ממלרוז פלייס. אין דברים כמוהו, האנגלית שלו מדהימה, הוא נראה מצוין וגברי. ראיתי אותו ואמרתי לו - התפקיד שלך".

- עדי כהן ללואיס, מחפשים אולי גם דונה?
- "אין תגובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully