וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד: סלבס על הצלחת

17.2.2008 / 15:59

אגם רודברג - סוכריה על מקל

הזוגית עם תום אבני ויוני דותן, ההגעה לתל אביב הישר מחליבת הפרות ברפת, והפרסומת לזהירות בדרכים לא השאירה מקום לספק: אגמוש היא סוכריה. אפילו כשהיא הבת הנרגנת של הרמטכ"ל בשיר שלנו, נוטף ממנה זיגוג גלוקוזי, סוכרזית "רודברג" - תחליף סוכר מתוק עם מעט טעם לוואי, או אם תרצו סוכריה אדומה על מקל עם מסטיק כזה בסוף.

עדי הימלבלוי - סטייק

לא פלא שארגנטינאי חובב אסאדו כמו רודריגו העביר מאות לילות עם נתח הבשר המשובח שבתמונה. מדיום וול או רייר - כשנוגסים בהימלבלוי זה ממש, אבל ממש טעים. מבחינת וואלה! סלבס היא יכולה לבוא בטרטר או בתור טי-בון או סינטה צרובה, העיקר שיש לה הכי הרבה עסיס, מיץ, ציצי ומשקל שעולה על 250 גרם. בתיאבון.

ליאור אשכנזי - חציל קלוי עם יוגורט

חציל קלוי עם יוגורט היא מנה שיגישו לכם בכל מסעדה, אלא אם הלכתם לשווארמה שמש. בחלק מהמקומות אתה מצטער שלא הזמנת את זה גם לעיקרית, ובחלק עושים את זה כל כך רע, שאתה מקנא בכל האנשים האלה שלא נוגעים בחצילים. ובכן כן, גם ליאור, כמו החציל הקלוי, סובל מחשיפת יתר, וגם הוא יכול להיות טעים במקום אחד ולגרום לרפלקס הקאה במקום אחר.

דן מנו - סושי בינוני

לא מדובר כאן על אותם עיגולים שמימיים שעולים כמו זוג נעליים של פריס הילטון, אלא על הסושי שנמכרים בסושיות קטנות בתל אביב שנראות כפיצוציות. כמו דן מנו, מדובר במצרך שנתפס כמגה'יוקרתי ופלצני, אבל הוא בעצם בגירסה בינונית ופרחית של האבטיפוס המושקע והאמיתי. ובל נשכח איך סושי ופירות ים יכולים לגרום לתופעות אלרגיות קשות ולכאב בטן קשה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

גלית גוטמן - לחם עם חמאה

לחם עם חמאה היא הקומבינציה הכי שורשית, הכי בסיסית והכי טעימה שיש. לא משנה בני כמה אתם- בטוח יצא לכם לטעום לחם עם חמאה, ולא משנה אם אתם בעניין של מתוק או מלוח, צמחוני או בשרי - בטוח חשבתם שזה טעים. כזו היא גלית גוטמן - קונצנזוס דוגמני מובחר, מוצר בסיסי שנמצא כאן כבר כמה עשורים ולא הולך לשום מקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully