וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את הזוגיות הכי דביקה בסביבה

דוריה למפל

19.1.2008 / 1:00

יהונתן גפן בייסורי כתיבה, עידן יניב בדברי מתיקה, וניר פרידמן ושחר רוזנצוייג בזוגיות דביקה. הרב של"ד לא הולך לישון בלי נון אחרון

.




.





.

שבת. 01:30. יון תומרקין, הבן ההורס של יגאל, מעביר את הסופ"ש שלו בבר ותיק ברחוב אלנבי. המקור מציין: "כל החברים שלו עישנו ורק הוא לא". הרב של"ד מחכה לסיגריה של צאת השבת.


.

שבת 16:00. דפנה ארמוני ושני הילדים שלה אוכלים בדיטה בשדרות רוטשילד. לרב של"ד יש בעיה: הוא הסתבך עם שני בחורים, הוא רוצה את שניהם והם רוצים אותו. מה עושים?




.

שבת. 19:30. יהונתן גפן יושב לבדו בקפה מיכל וכותב. בהתחלה זה כואב, אחר כך יוצא החוצה.










.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

ראשון. 00:58. עידן יניב במקס ברנר רמת החייל. גם הוא, כמו הרב של"ד, מאמין ששוקלד מריר פחות משמין.









.

יש נונים שהרב של"ד מעדיף לצטט במדיוק מהמקור: "ראשון. 19:30. רוחמה אברהם-בלילא במתוקה ברחוב הארבעה עם שלושה גברים שבמבט ראשון לא היו מוכרים ולא היה לי נעים לבהות בהם ושני מאבטחים שבהם הרגשתי מאוד נוח לבהות".

.

שלישי. 22:30. יום הצילומים של "שולץ" מסתיים, ושולה חן וחני נחמיאס חולקות מונית הביתה. הרב של"ד אוהב לחשוב שהנון ממשיך למגה אייטם כזה: השתיים נכנסות לחדר של חני, מורידות מכנסיים וחולצה ופוצחות במלחמת כריות עם תחתונים וחזיה .



.

חמישי. 16:51. אנחל בונני עומד בדיזינגוף פינת שיר עם חבר. אנחל נראה ממש מבואס מהחיים (יש קשר לזה שמלאני פרס מתחתנת?) ובקושי אמר שלום לוואלה! סלבס שחלפה במקום, ולקחה את זה קשה מאד.


.

שישי. 11:30. אמנון לוי ורפי רשף יושבים יחד בבויה בנמל תל אביב. הרב של"ד הגיע למקום כדי להעביר ללוי רעיון לאייטם על חיידקים אלימים שנמצאו במקשי הכספומטים, אבל התנה את הפרסום בכך שתגיע למקום תחקירנית עם שדיים גדולים במיוחד.

.

שישי. 12:35. איתי אטיאס ואשתו דנה מסתובבים עם הילד בנווה צדק.

שעה וחצי מאוחר יותר:

אטיאס מגיע למסעדה בנווה צדק. כמה שולחנות ליד - אסי לוי עם חברה, בטיפול.
.

שישי. 13:15. יוסי שריד ודן מרגלית (הו! כמה שהוא רזה!) יושבים יחד במסעדה טורקית באבן גבירול, בחוץ, איפה שמותר לעשן, אם תשאלו את המסעדה, לא את ח"כ גלעד ארדן, שמרשה לעשן רק בכלובים.


.

נון צמר: שישי. 14:50. ניר פרידמן שמח על המעבר לרמת אביב ג'. חדי עין שחזו בו ובזוגתו שחר רוזנצווייג מסרו כי אפשר לחוש באושר בדרך בה הם מזיזים את המזלג. עוד הוסיפו המקורות: ניכר בזרועותיו שהוא מתאמן.



.

שישי. 15:08. מסיבת פרידה של תכנית הבוקר מדני קושמרו אי שם באזור מוזיאון תל אביב. סיון וידידיה מאיר מגיעים לבדוק כשרות. הידעתם? הרב של"ד התחרה על הגשת הרצועה ההורית, אבל בסוף נתנו למשה דץ.


.

קרדיט ובדיחה, בדיחה וקרדיט

* קרדיטים:
*** אדם סרור
*** דני גבעתיים
*** אסף קליין
*** ניב עשת כהן
*** הירושלמית
*** רותם גרפיקה

* ולסיום בדיחה, כמו שפעם היה בציפורה: מיקי דורסמן, אקס שרי אריסון והבוס של הפועל חולון, משוחח בסלולרי במרכז שוסטר ברמת אביב ג', מדלג בקלילות אופיינית במדרגות מטה, ניגש לרכב ומבקש בקול סופרן מהאשה לנסוע. כשהוא חוזר למעלה הוא נלכד על ידי מנהל המכבסה, נגרר בכוח פנימה ואומר בסלולר: "אמרתי לה לבוא אליך, שלא תהיה לבד". ממש המושך בחוטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully