וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אלון נויימן ועלמה זק מחובקים ברחוב

דוריה למפל

22.12.2007 / 1:20

השבוע בבית הקברות הרב של"ד נוגע בסוגיות כואבות: איך מתמודדים הסלבס עם חוק העישון ומי מעביר את הזמן בשיחות על ואגינות?

.





.




.

ראשון. 13:30. קארין אופיר, הבת של שייקה וזאת שעד היום הרב של"ד מאמין שהפעם הראשונה שלה היתה עם סשה דמידוב, בצומת אבן גבירול-פנקס, בטרניינג, על אופניים סגולים עם מושב תינוק מאחור (ללא תינוק). מחכה ברמזור, בינתיים מאזינה למוזיקה באוזניות דופקת על הכידון ומהנהנת לפי הקצב. המקור אף מוסיף "נראית חיננית להפליא".

נו נו נו נון-אייטם: שני. 13:10. ליאור אשכנזי באבן גבירול פינת ארלוזרוב. מדבר בסלולרי ונוסע על אופניים בו זמנית.









.

שני. 16:00. אושרי כהן יושב במובינג, דיזינגוף פינת ירמיהו, ואוכל ארוחת בוקר (מוגשת לאורך כל היום!), לבד. בין ביס לביס הוא בוחן כוסיות.








.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

שני. 18:30. עמי סמולרצ'יק, שיש לו לינק דרך איתן פוקס וגל אוחובסקי לזאתי מהנון הראשון, אוכל שווארמה בשווארמה המנכ"ל באבן גבירול.








.

שלישי. 17:10. ריקי בליך, פעם אסתי המכוערת והיום תיאטרוניסטית מוערכת, יושבת בג'ירף באבן גבירול עם חברה ומנהלת איתה שיחה על גניקולוגים וואגינות. מעניין, לרב של"ד בדיוק התפנה תור.






.

שלישי. 21:30. המצחיקנית עדי אשכנזי, סועדת בפרונטו עם עוד חמישה אנשים לא מוכרים. המקור מדווח: "השישיה יושבת בחוץ ומתה מקור, רק כדי שיוכלו לעשן".









.

רביעי. שייקה לוי,הצלע במשולש של הגשש, יושב בקפה ג'ו בצפון תל אביב ואוכל מרק תרד. אוליב בדיוק חיפשה חניה.










.

שישי. 14:45. שאול אייזנברג, הבעלים והיו"ר לשעבר של הפועל תל אביב, מעתיק את מקום מושבו הקבוע מקפה ברט לאספרסו בר, כי "שם מרשים לי לעשן".







.

שישי. 14:50. יחיאל אלקבץ אחיה ההו-כה-שווה של רונית אלקבץ מסתובב בשוק הכרמל, כאילו אין מיתון.










.

שישי. 15:00. הילה אלפרט, הרול מודל של הרב של"ד בכל מה שנוגע ללעיסות, ליקוקים, עירבובים ומדיום רירים, מתהלכת עם הילדים ברחוב נחלת בנימין, שאינו על שם בנימין נתניהו.








.

שישי. 15:15. אלון נוימן ועלמה זק פוסעים מחובקים בשדרות בן ציון פינת קינג ג'ורג' המלך, מגיעים לרמזור, ועוברים באדום. המקור, שהוא גם יו"ר מועדון המעריצים של הבלוג של מאי, כמעט שהתעלף.



.

קרדיט ובדיחה, בדיחה וקרדיט:

*קרדיטים:

*** אדם סרור
*** דני גבעתיים
*** אסף קליין
*** גרפיקה רותם
*** הירושלמית
*** פאפי מדיזינגוף

* ולסיום בדיחה, כמו שפעם היה בציפורה: חמישי, 20:00. פלאפון מחלקת פרסים לשירים שהורידו אצלה הכי הרבה. שלום אסייג, מנחה הערב, מזמן לבמה את רן דנקר ועילי בוטנר ומגיש לכל אחד מהם יעני-אלבום-פלטינה. מיד כשהוא מסיים הוא לא יכול להתאפק ומשחיל: "אתם נראים כמו לפני השתלת שיער ואחרי השתלת שיער". שתי שניות אחר כך האלבום הממוסגר של עילי בוטנר נופל על הרצפה ומתנפץ לאלפי רסיסי זכוכית. הרב של"ד נוטה להאמין שבוטנר ניפץ את זה בכוונה, כי פשוט נמאס לו מבדיחות על חשבונו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully