וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: עברי לידר יושב בקנטינה עם אמא שלו

דוריה למפל

15.12.2007 / 0:05

ליהי אלון עושה שלום, אילנה ברקוביץ' פותחת ת'יום ועברי לידר חוצה באדום. הרב של"ד מגיש בית קברות עם הרבה גיא מרוז

.




.





.

שני. 14:45. רון שחר מודד טבעות נישואין באגס ותמר בנווה צדק. הרב של"ד ישתדל שלא לתת דיווחים נוספים בעניין, שכן הוא טרם השלים עם העובדה שרון שחר נלקח ממנו, מתחת לאפו הארוך.





.

שלישי. 9:20. אילנה ברקוביץ' עומדת במעבר חציה בדיזינגוף ומנענעת את העגלה קדימה ואחורה. כשהרמזור מתחלף לירוק היא קוראת לכלבה שלה, שרצה חופשי, ללא רצועה. הרב של"ד בדיוק הוציא את החתול שלו לטיול, והתגעגע לעונת הייחום.



.

שלישי. 14:20. פליטת כוכב נולד עדי כהן אצה רצה בגופיה צמודה וטייץ שחור מתחת לבית וואלה!, כשבידיה לא מעט מעטפות. למרות הריצה, הרב של"ד הצליח לזהות מהלך נינט טייבי (השלת 80 אחוז ממשקל הגוף) שנעשה מאחורי דלתיים סגורות.




.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

רביעי. 10:42. אריק בנאדו עם האופניים שלו בדיזינגוף פינת נורדאו, מחכה שהרמזור יתחלף לירוק. הרב של"ד לא מרחיב בדיבור על כדורגלנים כי: א. הוא לא מבין בזה. ב. הוא מפחד. ג. הוא מכיר רק את איציק זוהר והבעל של מלי לוי.



.

חמישי. לילה. עברי לידר יושב בקנטינה בשדרות רוטשילד עם אמא שלו, עם ראש הממשלה שלו גל אוחובסקי ועם עוד כמה חברים. אחרי שפתחו שולחן עברי ואמא נוטשים וחוצים מעבר חציה באור אדום. מילא לא לעשות צבא, אבל זה?

באותו המקום:

איתי אנגל, הכתב החוקר עם הלוק הגרום-אך-המאד-סקסי יושב, מפהק ושותה מים. אפילו החיים של הרב של"ד יותר מעודדים מזה.

שישי. 1:08. מיכל ינאי יושבת בבראסרי, בחוץ, איפה שמותר לעשן (הרב של"ד לא אמר שהיא מעשנת, הוא אמר איפה שמותר לעשן), שיערה אסוף, עורפה חשוף ולצדה שתי נשים וגבר לא מוכרים.

כעבור חצי שעה:

באותו השולחן של ינאי כבר אי אפשר למצוא אותה, אבל במקום יושבות שם שתי צלעות של "הכל עובר חביבי": שלומית אהרון, המוכרת יותר לרב של"ד כאריאל בת הים הקטנה, קיקי רוטשטיין, הסקסופוניסט פטר ורטהיימר וגם פלאונדר.

שישי. לפנות בוקר. מיקי בוגנים, זה שעושה לרב של"ד היי-לייטס בגב, גלית גוטמן והבעל זיו קורן נצפים בנמל התעופה על שם בן גוריון, תופסים טיסה למרוקו.








.

שישי. 10:00 דליה שימקו, לנצח נועה בת 17, משתעשעת עם תינוקת שאינה שלה בקפה תחתית. מזל, כי 17 זה ממש מוקדם מדי להיות אמא.








.

שישי. 10:00. דורון גלעזר ורותי יובל, העורכים החדשים של מעריב (או המלחים החדשים של הטיטאניק) בפגישה עם אדם שלישי באידלסון 10. אחרי זה רותי ממשיכה לפגישה עם חברים בתולעת ספרים בכיכר רבין. כל זה, בזמן שהרב של"ד אורב להם בתחתית.

.

שישי. 13:10. גיא מרוז בדיזינגוף סנטר, בוחן מכשירים בדוכן של פלאפון ונוגס בסנדביץ' בשרני. וזו בדיוק תהיה התשובה של הרב של"ד כשיאיר לפיד ישאל אותו מה הכי ישראלי בעיניו.






.

שישי. 14:20. ליהי אלון יוצאת מאידלסון 10 ונתקלת באחות של הרב של"ד, הלא היא וואלה! סלבס, ואומרת לה יפה יפה שלום. למה? כי היא יודעת מה טוב בשבילה, זה למה.






.

שישי. 15:20. גיא מרוז (לא, זה לא נדמה לכם, מדובר בנון השני של הבולדוג, וגם זה אחרי סינון) מסתובב עם הבת שלו בירמיהו פינת בן יהודה, אחרי כמה דקות הוא נפרד ממנה והולך לדרכו. ושוב, אחרי כמה דקות, הוא חוזר לירמיהו. אם אין נביא בעירו, יביא הרב של"ד נביא.


.

פינתו הלפעמים-קבועה לפעמים-לא של ליאור שליין

ראשון. 18:40. ליאור שליין פוסע על בן יהודה פינת ז'בוטינסקי, על גבו ילקוט, ובפיו שריקה. ואז, שניה אחריו, חולפת באותו המקום ממש אפרת בוימוולד לבושה בשחור.








.

קרדיט ובדיחה, בדיחה וקרדיט:

* קרדיטים:
*** אדם סרור
*** דני גבעתיים
*** אסף קליין
*** אברהם אבינו
*** עדי עמר

* ולסיום בדיחה, כמו שפעם היה בציפורה: יום שלישי, ב-18:30. ליהי אלון באה לטפל בציפורניים המצודדות שלה ביורונייל שבאבן גבירול. את הרב של"ד זה הצחיק כי המקור שלו, שמקבל קרדיט קבוע, לא זיהה אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully