וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי אנגל פורע חוק: בית קברות לנון-אייטמים

דוריה למפל

17.11.2007 / 0:10

איתי אנגל פורע חוק, לורד פלדמן וקרן ברגר מומלץ לשתוק ויוסי מרשק יכול לצעוק. הרב של"ד בא לעונג שבת, גם הפינה של ליאור שליין

.




.




.

שני. 12:39. יוסי מרשק, פעם הבעל של מיה דגן ותמיד ההוא עם התסמונת טורט מהשיר שלנו, חוצה מעבר חציה עם הכלב שלו ליד דיזינגוף סנטר. לפתע עוברת מונית, וכמעט לוקחת איתה את יוסי והכלב לעולם הבא. בתגובה, יוסי מתחיל לצרוח על הנהג.

.

שלישי. 15:25. יואב אליאסי, זה שעושה לסאבלימנל צל, אוכל במוזס עם מי שהמקור הגדיר "בחורה שווה שבטוח יש לה סיליקון". הרב של"ד לא מבין איך זה מסתדר ביחד?







.

שלישי, 18:00. איתי אנגל, הכתב האמיץ וההורס שמזכיר לרב של"ד ציפור, יושב עם אשה בקפה "לו" בבלפור. באיזשהו שלב השניים שולפים סיגריות והמלצרית עטה עליהם ומבקשת שייכבו. איתי מרגיע אותה ועובר לשבת על הספסל שמחוץ לקפה, בזמן שהקפה והבירה ממשיכים להגיע אליו גם לשם, רק הפעם עם סיגריה.
.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

שלישי. 20:25. שמיל בן ארי יושב באספרסו בר בדיזינגוף פינת בן גוריון, ובוחן כוסיות שצועדות על המדרכה ממול. הרב של"ד בדיוק התרכז בחלונות הראווה.







.

רביעי. 13:00. פיני טבגר, מי שהמקור מכנה "החמוד עם האף מהשיר שלנו", הולך במרץ עם חיוך ענק ומשקפי שמש שחורים ועוד יותר ענקיים באחד העם פינת בלפור לכיוון צפון.







.

רביעי. 15:40. חמי רודנר, זמר שמצטיין בשמירת הסביבה, מסיר מאפקט החממה בעצמו כשהוא מדווש על אופניו ברחוב דיזנגוף.








.

רביעי. 16:30. הגולש עמית ענבר בדיוטי פרי בנתב"ג. המקור מדווח: "ענבר מסתובב כאילו הוא בים". הרב של"ד לא ירד לסוף דעתו של המקור ולא בטוח שהבין אם זה כמו שמורות אומרות ש"כאן זה לא חוף ים".




.

חמישי. 23:30. נערת הרוק ריקי גל מגיעה לבראסרי באבן גבירול, וממתינה כאחת האדם לשולחן, הרבה הרבה זמן. בזמן ההמתנה היא משוחחת בסלולר ומצחקקת בקול רם בלי הפסקה.






.

שישי. 12:58. יובל כספין וצדי צרפתי מנהלים שיחה בכניסה לדיזינגוף סנטר.









.

שישי. 13:00. ירדנה ארזי צועדת על בלוך מאבן גבירול לכיוון ארלוזורוב. היא יודעת, עוד ארוכה הדרך, אבל תלך בה עד יכלה כוחה.







.

שישי. 13:15. השחקניות היפות והמיוחדג'ות קרן ברגר וורד פלדמן מתהלכות ברחוב שינקין ומנהלות שיחה אינטנסיבית וצעקנית.








.

פינתו הלפעמים-קבועה לפעמים-לא של ליאור שליין

על תחילת השבוע, כלומר ביום ראשון, יצא ליאור מביתו והגיע לחנות הספרים "פרוזה" בדיזינגוף, שם שוטט לו להנאתו בין כריכות קשות לרכות.








.

קרדיט ובדיחה, בדיחה וקרדיט

* קרדיטים:

*** אדם סרור
*** דני גבעתיים
*** אסף קליין
*** עדי עמר
*** גרפיקה רותם

* ולסיום בדיחה, כמו שפעם היה בציפורה: ביום שלישי, בשעה 20:15, אריק סיני פוסע בדרך הכורכר בככר המדינה ליד בית הקפה "גודיס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully