וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא נגענו: מש' נתניהו חוגגת

הפרשן

14.10.2007 / 15:15

קומוניקט יח"צני ניסה לגרום למדור להזיל ריר ולהצטער שהוא לא הוזמן לבר המצווה של אבנר, אבל וואלה! סלבס הכינה לו פיצות

* וזה דבר הקומוניקט, שנשלח אל וואלה! סלבס ב-14.10.07:

"שלום,

ביבי נתניהו חגג בסוף השבוע האחרון בר מצווה לבנו אבנר (הקטן) במלון פרימה המלכים בירושלים. אבא של שרה ישן במלון ושאר האורחים ישנים בבתיהם. החגיגות כללו ארוחת ערב במלון ביום שישי, עלייה לתורה בבית הכנסת הגדול בשבת במעמד הרב לאו ולאחר מכן ארוחת צהריים במלון. הוזמנו רק בני המשפחה הקרובה מאוד (סה"כ 12).

בתפריט:
מנות פתיחה: סביצ'ה סלמון וסושי
ראשונות: פילה אמנון ברוטב עשבי תיבול, רול פילו במילוי נתחוני עוף ופיסטוקים.
מרק צח עם קיינדלעך, מרק דלעת מוקרם
עיקריות: פרגית ממולאת בשר וצנוברים, לשון ברוטב צלפים
תוספות: אורז חגיגי, תפו"א אפויים ושעועית מוקפצת
קינוח: סופלה שוקולד בליווי גלידת הבית ושערות קדאיף
שף המלון: אסף מישקובסקי".

וזה דבר הפרשן

* הדבר הראשון שלכד את עיניו של הפרשן הוא כמובן דרך הארץ הנהוגה במשפחת נתניהו - ציטוט: "אבא של שרה ישן במלון ושאר האורחים ישנים בבתיהם". ועל זה נאמר "והדרת פני זקן". הפרשן אף התפעל מהמקוריות בכך ששאר האורחים ישנו בבתיהם, בניגוד לשאר חגיגות בר המצווה, בהן האורחים נשארים ללון למרגלות עמדת התקליטן.

* אפילו הפרשן, שאינו ידוע כנדבן גדול, לא היה מצליח להזמין רק 12 איש לחגיגות בר המצווה של בנו ולצאת מזה נקי. הפרשן אף רוצה לציין לפרוטוקול, שהוא אינו נוטה להאמין להסברים כמו "רק משפחה קרובה" או "החלטנו לעשות ארוע אינטימי".

* בעניין התפריט: הפרשן היה מוותר על רוטב עשבי התיבול במנת הפתיחה, וכן על רול בצק הפילו. בקיצור, לבטל את מנת הפתיחה. המרק הצח והקניידעלך קוסמים מאד לפרשן, אולם הוא היה משוכנע שאותם כדורי קמח מצה נהדרים הם נחלתו של חג הפסח בלבד. דבר נוסף שמטריד את הפרשן הוא השילוב בין בשר וחלב בתפריט הארוע: מצד אחד מרק מוקרם ומהצד השני פרגיות, לא שיש משהו לא בסדר עם זה. בלשון דווקא כן יש משהו לא בסדר, לידיעתכם. לבסוף, הפרשן תוהה האם ה"אורז חגיגי" הנו לבן או צהוב, ובנוסף היה מעוניין לדעת האם מרכיב החגיגיות באורז הם צנוברים או צימוקים, ואולי בכלל שניהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully