וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית קברות לנון: גיא זוארץ בודד

דוריה למפל

6.10.2007 / 0:01

חן אהרוני סועד, גיא זוארץ בודד, ליאור אשכנזי נודד וכמעט שנאלצנו מאפרת בוימוולד להיפרד. הרב של"ד חופר בית קברות מתחת לסוכות

.




.




.

שבת. 13:00. אייל טייב, אח של אחותו, עם בתו בפארק הירקון. היא רוכבת על סקטים (המקור של הרב של"ד טוען שהילדה כלל אינה יודעת לרכב), והוא נותן לה יד, כדי שלא תפחד בדרך, כדי שלא תהיה יותר לבד.



.

ראשון. 11:07. ריקי גל, הצונאמי שסחף את הרב של"ד, מדוושת על אופניה ברחוב השל"ה במתחם בזל. הדיווח: "לבושה לבן עם כובע מצחיה שחור. מגיעה לבנק לאומי, רואה התגודדות של לקוחות ותוהה מה קורה. כנראה שהבנק סגור. ממשיכה לנסוע".

ואז, ב-11:25: גל יוצאת מהשל"ה לנורדאו, ונוסעת לכיוון הים.

ראשון. סביבות 18:00. עברי לידר, חמוש בבגדי ספורט ובמאמן אישי, עושה משקולות וספינינג בחדר כושר שלו באבן גבירול פינת דוד המלך. הרב של"ד שורף את כל הקלוריות בחפירת קברים, אז הוא חוסך מעצמו את המכון.



.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

נון בית משפט עליון: שני. 21:00. עו"ד כנרת בראשי, שמייצגת את א' של קצב ואת אשתו של הרב של"ד (לא חשוב עכשיו למה), יושבת עם חברה ב"אתנחתא" בדיזינגוף. לובשת גופיית ספגטי לבנה ותלתלים פרועים. עשר דקות אחרי היא מגיעה על אופניים לסניף AM PM בהמשך הרחוב, מחנה את האופניים בחוץ, ונכנסת פנימה - אז גם מתברר שהיא לובשת טייץ שחור. הרב היה מסתפק בחלק העליון, אבל מקורותיו נוטים לחפור.

שלישי. 11:05. נעה בן ארצי-רוטמן, יושבת לה בבראסרי. לובשת שמלה סגולה, כיאה לסטייליסטית שהפנימה את הטרנד.








.

שלישי. 11:40. קובי מחט והחברה שלו צועדים בדיזינגוף, משוחחים על ים המלח. מתוקף מקצועו, לרב של"ד יש חיבה יתרה לים המוות.







.

שלישי. 22:00. ריטה, כבר לא ציפור בשבי, יושבת עם ארבעה חברים וחברות בקפה אלקלעי בבזל, שמלה מדגישת רזון רציני לגופה, וידה השמאלית עושה לעצמה רוח עם התפריט כאילו היה מניפה. הרב של"ד למד כבר מזמן שהנפנוף הזה רק עושה יותר חם.

.

רביעי. 9:00. אפרת בוימוולד חוצה בטייץ וחולצה לבנה את רחוב בזל, כשלפתע מגיחה מכונית ובה נהגת פושעת שלא נותנת זכות קדימה להולכת רגל מצודדת כבוימוולד, וכמעט עולה עליה. מזל שזה היה ערב חג, ושערי שמים בוודאי קלטו את הנהגת מתחננת למחילה והעבירו למי שצריך.
.

רביעי. 11:00. הדס מורנו יורדת מאופנוע של חבר בשדרות בן גוריון, מסירה הקסדה, מסדרת את השיער, ממשיכה בדרכה. תודו שגם אתם דמיינתם את זה כמו פרסומת לשמפו שנגועה בפורנו רך.




.

רביעי. 11:04. גיא זוארץ, בקרוב אבא של הילד של יב"ז, יושב לבדו בבית קפה בדיזינגוף, חושב על הרכבת שידת החתלה.









.

רביעי. 14:58. ליאור אשכנזי, שבשביל הרב של"ד תמיד יישאר הרמטכ"ל, מדווש את עצמו על דיזינגוף לכיוון צפון, עם אוזניות.










.

רביעי. 17:00. דנה ספקטור במזנון ברוטשילד פינת מאז"ה. על הפרק (על פי סדר החשיבות): שמלת מיני קצרצרה, סיגרית פאסון, משקפי שמש ענקיים ותינוקת בעגלה. במקביל, דניאלה וירצר צועדת בשדרה בנחישות, בחולצה ורודה ומכנסיים סגולים. ככל הנראה איש לא מזהה אותה. (ככל הנראה, איש לא רוצה לזהות אנשים שמתהלכים בשילוב צבעים שכזה). ועוד במקביל אחרון: אורלי זילברשץ בנאי, כמעט קבועה במדור של הרב של"ד, יושבת על ספסל אחר באותו מזנון ושותה קפה. לבושה שחורים. המקור מוסיף: "נקלט הנהון בין ד.ספקטור לבינה".

רביעי. 01:30 בלילה. עפר שכטר נכנס לדראגסטור בדיזינגוף עם כמה חברים. הם יוצאים משם כשיש להם המון המון אלכוהול בשקיות. הרב של"ד בדיוק חיכה להם בדירה והכין צלוחיות עם בייגלה וזייתים.



.

חמישי. ערב. חן אהרוני הממוש ואמא שלו יושבים במסעדת ספגטים בבת ים. הרב של"ד לא דואג - בעזרת ה' הבראסרי יגיע גם אליו.








.

חמישי 21:00. הזוג המעובר אוהד קנולר ונועה רבן קנולר יושבים בקפה אתנחתא בדיזינגוף ומשוחחים (תתיישבו, שלא תחטפו התקף לב מההפתעה שמגיעה עכשיו) על סרטים והפקות.




.

שישי. 00:00 ואילך. אמיר פיי גוטמן והחבר, אסי עזר, ג'ייסון דנינו הולט ויניב ויצמן (אקס עברי לידר) מפזזים על הרחבה בליין הגאה של הפאג. הרב של"ד לא עבר סלקציה בשל גבריות יתר.





.

שישי. 16:00. איתי תורג'מן נכנס עם חבר לקפה לולו בבזל, שואל שאלה, יוצא, חוזר אחרי חמש דקות עם שני חברים, מתיישב, מזמין הפוך וממתיק בפעמיים סוכר חום.





.

שישי. 18:00. שלומי סרנגה יושב עם חברים בקפה אתנחתא בדיזינגוף. ב-18:10 הרב של"ד מקבל דיווח ששלומי וחבריו הפילו משהו על הרצפה ושברו אותו. בשגגה, בשגגה.





.

פינתו הלפעמים קבועה לפעמים לא של ליאור שליין

ליאור ומרב חזרו השבוע מניו יורק. הן נורא נהנו אבל אין כמו בארץ. תודה ששאלתם.












.

קרדיט ובדיחה, בדיחה וקרדיט:

* קרדיטים:

*** פרס עמ"י: אדם סרור
*** עמל 1: דני גבעתיים
*** זרע עמלק: אסף קליין
*** החמור בלעם: נעה שורש


* ולסיום בדיחה, כמו שפעם היה בציפורה: הרב של"ד מבטיח חלקה חינם לגולש הראשון שיצליח לספור את כמות הנונים שהתרחשו בקפה אתנחתא בדיזינגוף. במידה שנגיע להסדר עם יהודה משי זהב, הפותר נכונה יקבל גם ארון קבורה עם תחריט לבחירתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully