וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למיכל זוארץ יש תאומה? בית קברות לנון-אייטמים

דוריה למפל

15.9.2007 / 0:30

אולי למיכל זוארץ יש תאומה, מה הזמין קיציס בסושיה, והאם הכביש שייך לאבא של אייל ונינט? הרב של"ד חופר וחופר - בסוף ייצא נפט

.





.






.

נפתח בנון לג'אנקים של מבט ולצרכני סדרות שואה ותקומה: יום ראשון, סביבות 11 בבוקר. שלמה להט, צ'יץ בשבילכם, פוסע מתחת לבניין העירייה בכיכר רבין. מקורביו של הרב תוהים אם הלך להנפיק תעודת תושב.



.

יום שני. 10 וחצי בלילה. שרונה פיק, השליש של בן-לי ודניאלה, זתומרת הבת של המאסטרו, זתומרת יוצרת עצמאית ומוכשרת, הולכת על דיזינגוף (לא ממש עליו), בחלק שליד הנמל ומדרימה, בזמן שהיא מדברת בסלולר. שואל עצמו הרב של"ד, האם צעקה פיק לאפרכסת "מה לא לא לא לא לא לא הבנת?"

מגה אייטם במחיר של נון: יום שלישי, שעת צהריים. ארבעה יודעי ח"ן נוסעים על רוקח בדרך למלא את חובתם המקצועית. רמזור אדום. עוצרים. הנהג סורק את השטח ומסנן מתחת לשפם: "זה לא אייל טייב מימין?" השלושה מביטים ומאשרים. לפני שהם מספיקים לדבר טובה באחותו, הרמזור מתחלף לירוק, הטייב מאיץ בטרפת וחותך לאורך שלושה נתיבים בזמן שיושבי הרכב צופים בחייהם טסים להם מול העיניים.

ותראו איזה קטע - בדיוק השבוע מפרסמת נעמה לנסקי במוסף הארץ תיעוד מצמרר על איך נינה חתכה אותה ברמזור, זיגזגה בין הנתיבים, והאיצה ל-100 קמ"ש בכביש עירוני. מרסל טייב, לטיפולך.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

יום רביעי, צהריים. מולי שגב, הילד מ"קרובים קרובים" שגם מבשל את "ארץ נהדרת", רוכב על אופניים בקינג ג'ורג' המלך. על ידית האופניים שקית של האוזן השלישית להפגנת טעם איכותי, ועל הרגליים נעלי קרוקס כדי לעשות בדיוק את ההיפך. הרב של"ד אמביוולנטי.
.

ובאותו הזמן בדיוק: עילי בוטנר בסנטר בקינג ג'ורג'. היינו אומרים "המלך", אבל הוא לא מהשווים.











.

יום חמישי. סביבות 11 בלילה. איל קיציס נותן ברולים בסושי סמבה שברמת החייל, יחד עם כמה חברים ובלונדינית מצודדת, ממנה נפרד לשלום בסוף הערב, לשמחתו כי רבה של הרב של"ד. ונסתפק בדברים האלה.



.

רביעי בצהריים. מרכז שוסטר. אחותה התאומה של מיכל זוארץ, או לפחות אחת שהרב של"ד היה מוכן להישבע עליה אפילו בראש השנה שהיא אחותה התאומה, מוליכה עגלה עם ילד בן שש. היא שרה לו "שנה טובה, שנה טובה" וגו', נשמעת כמו התקליט השרוט העונה לשם אחותה.

יום שישי. 14:00. מיכל זוארץ (הפעם הדבר האמיתי) בחוף תל ברוך. חמושה בביקיני אדום לוהט, בגופה עוד יותר לוהטת, ובילד שלה. נכנסת למים (אבל עדיין לא מרטיבה את השיער), מוציאה לרב של"ד את העיניים (אבל הוא עדיין לא שכח את "שישי עם מיכל").

יום שישי. 18:00. ברוך דרור, נון אייטם אבל הורס, מוליך עגלה ושר ספק לעצמו ספק לפעוט "סטנדינג אין דה קולד". לרב של"ד זה חימם את הלב.







.

החלקה של עליזה זאנה, היח"צנית שלא זנה

השבוע ביצעה עליזה רכישה נדל"ניסטית מהסוג המובחר, ופינקה את בתה בת ה-22 בדירה ברמא"ג (רמת אביב ג', למי שאינו דובר את השפה). הזאנה לא פראיירית, ואם היא כבר קונה אז היא הולכת עד הסוף. לכן היא שכרה מעצב פנים שיתקתק לה את הבפנוכו כדי שהילדה תהיה מרוצה.
.

פינתו הלפעמים-קבועה-לפעמים-לא-של שליין

השבוע בילה ליאור במסיבת הפרידה של זוגתו מרב מיכאלי (הרב של"ד עדיין מפנטז שהיא תהיה בעלתו) מתכנית הרדיו שלה. עם כל הכבוד לשליין, הפעם לא נרחיב בעניינו אפילו גרייניק נוסף. במקום, נגיש שוב את הפריים המנצח של אותו ערב, בפינה לשיפוטכם.
.

קרדיט ובדיחה, בדיחה וקרדיט

* קרדיטים:

*** ראש חוצות: אדם סרור
*** הראשון בבידור: דני גבעתיים
*** חפוי ראש: אסף קליין
*** אחשוורוש: אברהם אבינו

* ולסיום בדיחה, כמו שפעם היה בציפורה:
דקות לפני כניסת החג קיבל הרב של"ד סמס מחמם לב ומלא עוז ועיזוז: "שונא סמסים כלליים, יותר מכולכם, אבל באמת שלא בזין שלי לדבר אתכם, בטח אחרי שלא טרחתם להקדים אותי. שנה טובה וגו'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully