וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילת אנקורי מחכה למונית שירות

דוריה למפל

1.9.2007 / 0:05

רותם סלע אכלנית | אליענה בקייר חשבונית | גילת אנקורי בתחבורה ציבורית | בועז מעודה בהסעה | רונה-לי שמעון בקהילה | יולי תמיר זהות בדויה | הרב של"ד קם לתחיה, ותודה למי שבא להלוויה

.





.







.

יום שבת 15:30. מאחורי משקפי שמש ותחת מתקפת חום, יובל שרף, היא ולא מלאך, עולה לכיוון המזרקה של כיכר צינה דיזינגוף. מגלגלת את האפניים, עייפה מהחיים. הרב של"ד מבקש שלא תענו לו אפילו.






.

יום ראשון 9:10 בבוקר. אליענה בקייר נכנסת למכולת בבלפור, המוכר מחזיר לה עודף, אחרי כמה שניות ארוכות של מחשבה היא פונה אליו: "נתת לי רק מטבעות של עשר, ואני נתתי לך שטר של חמישים".






.

יום ראשון באזור 16:00. גילת אנקורי, חמושה בפן בלונדיני בוהק ושמלה שחורה מהממת (לא שהרב של"ד מסתכל חלילה), מחכה לקו 5 בתחנה בשדרות נורדאו, ומחפשת כסף קטן בארנק. לעידית לינוביץ' זה לא היה קורה.




.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

יום שני 20:27. מאיה רוטמן מודדת בגדים בזארה בדיזינגוף סנטר, אי שם בקינג ג'ורג' המלך. לרב של"ד קשה שלא להתרגש.










.

יום שני בלילה. מסיבת גייז בלימה לימה. רונה-לי שמעון עושה את המתבקש וקורעת את הרחבה הפינמית.

ובאותו המקום ממש -

אליסה שפרגה לא מבזבזת זמן, ומקפיצה צ'ייסר ועוד צ'ייסר ברחבה החיצונית.
.

יום שלישי. 21:30. רן דנקר פוקד את סניף "ארומה" מתחת לבית כנסת של הרב של"ד. עומד ומדבר עם שחרחורת מקועקעת, מספר לה סיפור ואומר המון פעמים את המילים "מעולה", "מדהים" ו"יפה". ולא, הוא לא מדבר על עצמו.






.

נון על בסיס קרבה פיזית למשכנו של הרב של"ד: יום רביעי ב-16:00. מתי סרי מתיישב על ספסל בכיכר מילאנו, עם סיגריה ועיתון. דבר ראשון הוא קורא את הספורט, ורק אחר כך עובר לשאר החלקים. ספורטאי חכם אמר פעם שהדבר היחיד שנכון בעיתון זה התאריך.



.

יום חמישי בבוקר. יולי תמיר נכנסת לסניף "ארומה" מתחת לבית של הרב של"ד, הזמינה מה שהזמינה, וביקשה שכשההזמנה מוכנה, יקראו ל"יוליה". מקורביו של הרב של"ד מתעקשים שהבחינו בחיוך ממתיק סוד כשהשרה נקראה לקחת את ההזמנה.





.

יום שישי בבוקר. הכמעט-כוכב שלומי בראל והכוכב בועז מעודה עומדים ומחכים להסעה בכיכר מילאנו, זאת שלא באיטליה. כשהרב של"ד מנסה לעצור טרמפים. תמיד צועקים לו: "שאלוהים יקח אותך".






.

החלקה של עליזה זאנה, היח"צנית שלא זנה

לצערו של הרב של"ד הפעם לא סיפקה זאנה אף רכילות חמה מחייה הסוערים, היות שכל השבוע היא עשתה לעצמה נפשות בארוע למזון תינוקות ואנחנו לא מכניסים קטינים למדור, אם הם לא אסתי גינזבורג. בשבוע הבא בוודאי נשוב עם דיווח יח"צני לוהט לפחות כמו חומוס פטריות. סומכים עליך, זאנה.



.

קרדיט ובדיחה, בדיחה וקרדיט

* קרדיטים:

*** כליל השלמות: אדם סרור
*** שלמה המלך: אסף קליין
*** שברת שילמת: דני גבעתיים
*** שלם וקח: אמנון אייטמים

* ולסיום בדיחה, כמו שפעם היה בציפורה: ביום רביעי ב-16:00 יושבה לה רותם סלע בשניצליה-סביחיה על אבן גבירול, ממש מרחק יריקה מהמקום בו הרב של"ד מלבין כספים, ואכלה משהו בפיתה.

  • עוד באותו נושא:
  • יובל שרף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully