וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא נגענו: סמי עופר תורם

29.8.2007 / 15:43

אחרי שלא איפשרו לו לשלשל מעותיו לקופת מוזיאון ת"א, איש העסקים סמי עופר לא מרים ידיים ושולח קומוניקט ביד רחבה

וזה דבר הקומוניקט:

מרכז הלב ע"ש סמי עופר נחנך במרכז הרפואי ע"ש סוראסקי (איכילוב) בתל אביב.

האירוע נחנך במעמד משפחת עופר, ח"כ בנימין נתניהו ורעייתו שרה ובכירי המשק.

אמש נערך במרכז הרפואי תל אביב ע"ש סוראסקי, טקס הנחת אבן הפינה של מרכז הלב על שם סמי עופר וחנוכת הסיפריה המדעית של שם סמי עופר.

המרכז יכלול מגדל אשפוז בן 13 קומות, שארבע מהן יהיו תת קרקעיות וישמשו כבית חולים מוגן לשעת חירום.

בטקס אמר מנהל המרכז הרפואי פרופ' גבי ברבש כי הוא גאה כי סמי עופר בחר במרכז הרפואי והעניק את הזכות לקרוא לבניין המרכז על שמו. "בזכות אייל הספנות, שכבש אוקיינוסים ומעולם לא שכח את חשיבות העזרה לזולת, ייהנו החולים מהמהפכה הרפואית".

ח"כ בנימין נתניהו שהשתתף בטקס אמר כי סמי עופר הוא איש חזון שתורם לזולת ונמנה על האנשים שהנתינה היא לחם חוקם. כל יצירה אנושית מתחילה עם חזון. תמיד יש בעל חזון שרואה את התמונה שאחרים לא רואים. זה נכון לגבי המדינה וזה נכון גם לגבי אבני היסוד של המדינה. משפחת עופר הקימה את אחת מאבני היסוד של המדינה, את הספנות הישראלית. זה הסוד האמיתי של המדינה והיא צריכה להבטיח המשך יזמות פרטית.
יו"ר החברה לישראל עידן עופר, בחר בדברי תורה ואמר כי לגמילות החסדים אין שיעור, וסמי מקדיש אותה בעיקר לחולים ולבתי החולים ובראשם איכילוב.

[* מתוך מייל יח"צ, 29/8/07]

הפרשן חש ברוח הנדבנות

* ליודעי ח"ן זוהי תרומתו השנייה של עופר למען בית חולים תת קרקעי. הראשונה היתה לבי"ח רמב"ם שבחיפה בסכום של 25 מיליון דולר. האם העופר יודע משהו שאנחנו לא יודעים?

* הו רב חובל - פעמיים שיבחו את איל הספנות המקומי שלנו (שכידוע מחזיק בחברת צים) ואת מעלליו בים, תוך כדי הנחת אבן פינה על כיבושיו התת קרקעיים - זה רק עניין של זמן עד שנתבשר כי עופר מחזיק בזמן אוויר שלנו גם כן.

* אך ביום ראשון חגג עופר את חתונת נכדו בקיסריה, בה ביקש מן האורחים מתנות בדמות תרומות למוסדות רפואיים. וואלה! (שכבר תרמה במשרד) נאלצת להודות - זה בדמו, זה בנפשו (כל עוד לא שוכחים לכתוב את שמו).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully