וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא נגענו: עמיאל חדד מחודד

הפרשן

19.8.2007 / 16:46

אחיה של שרית חדד ממשיך להפיק פורנו בניכר ולאגד את המשפחה בימי חג ומועד. הנה המייל האחרון ששלח לנו

וזה דבר הקומניקט:

"היי שימי (שם בדוי מטעמי צניעות),

אמא שלי וסבתא אלישבע {8 אחים ו-12 נכדים} חגגה השבוע 70 שנה באירוע משפחתי.

כפי שידוע לך יש לי אח שגר בטורונטו ולו 4 ילדים.

אורטל מתארסת באולם אירועים imperator אשר בטורונטו היום ב-19/8 בשעה 8 לפי שעון טורונטו. יגיעו כ-150 מהקהילה היהודית בטורונטו.

ההכרות החלה בניהם לפני כשנה וחצי היא הגיעה לישראל דרך הסוכנות היהודית "תגלית" הכירה את בן זוגה איתמר בירושלים {היא הייתה פה כ-6 חודשים} והוא הגיע לטורונטו לפני כ-4 חודשים והיום האירוסים.

ובעוד כ-5 חודשים הם יגיעו לישראל ויתחתנו פה בירושלים והיא תעשה עלייה {לאחר כ-18 שנים בטורונטו היא תעשייה עלייה ותשאר בישראל}.

שימי אני סומך עלייך תרשמי משהו יפה

שלחתי לך 2 תמונות

אמא וסבתא אלישבע שחגגה השבוע 70 אם שרית
הדוד עמיאל אם אורטל

בתודה עמיאל חדד"

(מתוך מייל יחצנים, 19/8/07)

וזה דבר הפרשן:

* "אמא שלי וסבתא אלישבע {8 אחים ו-12 נכדים} חגגה השבוע 70 שנה באירוע משפחתי" - שימו לב! משפחת חדד ניצחה את האנטומיה הנשית - גם האמא וגם הסבתא חוגגות 70 ביחד. בוודאי תמיד אמרו להן שהן נראות כמו אחיות, ולא כמו אמא ובת.

* "כפי שידוע לך יש לי אח שגר בטורונטו ולו 4 ילדים" - "כפי שידוע לך" - ברור שידוע לי, מדובר בידע בסיסי ונדרש לכל אדם - בירת ישראל היא ירושלים ולעמיאל חדד יש אח בטורונטו ולו יש ארבעה ילדים.

* "אורטל מתארסת באולם אירועים imperator אשר בטורונטו היום ב-19/8 בשעה 8 לפי שעון טורונטו" - השאלה המעניינת היא האם יהודה סעדו יגיע לשיר את "שדות של אירוסים"?

* "ההכרות החלה בניהם לפני כשנה וחצי היא הגיעה לישראל דרך הסוכנות היהודית "תגלית" הכירה את בן זוגה איתמר בירושלים {היא הייתה פה כ-6 חודשים} והוא הגיע לטורונטו לפני כ-4 חודשים והיום האירוסים" - מסתבר ש"תגלית" הוא אכן פרוייקט עם תכלית.

* "שימי אני סומך עלייך תרשמי משהו יפה" - ז'תומרת לאחר שאעבור ניתוח לשינוי מין או שאתה סתם ידיד של הקהילה? ב-בר-בריל-ברלין-בריליינט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully