וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב ויהונתן גפן במפגש משפחתי

פיני אסקל

18.8.2007 / 3:39

דץ והכבשה בהתאקלמות | עדי אשכנזי שואפת לשלמות | מרינה מקסימיליאן בלומין עושה לנו למות | דניאל בן-חיים בסוף עידן התמימות | הרב של"ד מתנגד לאלימות. יאללה, בלאגן, זק"א כבר כאן

נפתח בסיפור אישי ואמיתי. באחד הבקרים השבוע, הגיע סמס מסתורי לרב של"ד: "נון-אייטם: ניצפית כשאתה נכנס לסניף בנק הפועלים". הרב של"ד לא ידע נפשו מרוב צער. שנים של עיסוק בנון-אייטמים, שנים שאתה בטוח שאתה מגה-אייטם, שנים שאתה קובר סלבס בשקל וחצי. ולבסוף מסקנה קשה, הו כה קשה: אם חושבים שאתה נון, אולי זה הזמן ללכת לישון.

הרב של"ד סוגר חלקה. זה עצוב, אבל ככה זה בחיים.

יהונתן גפן, מי שהוכפש בעבר בשל אבהותו ("בן אדם שם שותה, בקבוק אחרי בקבוק, הבן אדם הזה הוא האבא שלי בדיוק"), הפגין יכולת אבהית משודרגת ונתן עולם חדש וטוב לבתו הקטנה נטשה, כולל בגד ים חדש לעונת המדוזות במשביר לצרכן. הרב של"ד עדיין מעדיף לחיות תחת תאנתו, לא תחת גפנו.

.

"דץ והכבשה שושנה עוברים דירה ומגיעים לגן של הגננת מיכל. מול הגן גרה שכנה בשם קלרה. הרעש מהגן מפריע לשכנה קלרה, ולכן היא לוחצת על ראש העיר לסגור אותו. דץ מצליח למנוע את סגירת הגן וגם עוזר לכבשה שושנה להתאקלם בו". (לא נגענו, מתוך הקומניקט שמספר קצת על מעללי צמד המתולתלים)


.

שלישי, 21:30. ימית סול יושבת עם חברה ב'שיין'. החברה מראה לה צורות של מבחן רורשאך וימית, תותחית בפסיכולוגיה, אומרת מה הצורות אומרות. באמצע הגיעו סלט ולזניה, אבל ימית לא נגעה באוכל בערך חצי שעה בגלל המבחן. רק כאשר הצטרף חבר, הן הפסיקו את המבחן. הכי חננות.



.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

דברים שאתם יכולים לדעת על מיכל אמדורסקי אחרי הצילומים שלה ל"רמי לי": #1 היא הולכת לישון בבכל ערב בדיוק ב-22:00, יעני חננה הריונית. #2 היא העלתה חצי מכמות הקילוגרמים בהריון עם מילה (32 קילו) ולכן פרגנה לעצמה צ'יפס ופסק זמן. #3 היא עדיין לא סגורה על שם לילדה ויש מצב שזה ייגמר בכי רע (דורותי, בשל השתתפותה במחזה - פ"א). תודו שקשה עד בלתי אפשרי לחיות ללא המידע המרתק שלעיל.

.

קבלו מגה-נון ברנז'אי. שלום קיטל, אבי וייס ומשה נוסבאום קופצים לטיש הגדול ושרים ביחד את "רינה, אני אוהב את השמים" וגם "חביבי, הכל עובר, חביבי". למתקשים בזיהוי, נוסבאום זה זה עם השפם. מעל העיניים.








.

מוש בן ארי יושב בקפה לנדוור. הרסטות סופחות את אגלי הטל ומולו יושב מישהו שהוא סלב מסוג נמוך במיוחד. כלומר, כזה שהמקור שלנו לא זוכר את שמו. מוש נראה כל כך חסון וחזק, עד שקשה לנו שלא לכנות אותו "מוש השור".







.

שרון חזיז, שמאריכה יפה את השיער אחרי תקופת קרחנה ונראית הרבה יותר ממיליון דולר, הסתובבה עם איזה גבר (אולי הבעל) ועם בתה, ודסקסה אתה בשאלה מה יהיה כשתגיע לגיל 6.

הרב של"ד משיב למאמיניו: היא עוד תגלה את העולם, אם תרצה או לא תרצה. אחר כך תנצל את הקשרים עם ויצמן (שי קפון) ותסדרי לה תפקיד אורח ב"האלופה #8".



.

לידיעת המוסכניקים. עם כל הכבוד לזה שבקרוב יפגיזו אתכם בלוחות שנה חדשים עם נשים עירומות שמתיזות על עצמן שפריצים של מים מצינור, קצת יותר בוער לנו שהאוטו של מורן גרוס שוכב במוסך שלכם כבר חודש בשל טיפולים. יאללה יאללה, תתחילו להזיז ת'ישבן. בברכה, הרב של"ד.



.

שלום מיכאשווילי, אחד שלא קשור, נכנס לנייקי וביקש לעצמו מתנה, "כי יש לו יומולדת". הרב של"ד מפרגן לו שרוך, שיהיה מה קשור.









.

בימים מסויימים ובאתרים מסויימים זה אייטם, אבל הסטנדרטים של הרב של"ד זה משו ליגה. אריק בנאדו, כדורגלן גאידמקי עם ראש בעננים, הגיע לבראסרי עם מישהי ואמר בכניסה שיש לו מקום מוזמן. אממה, המארחת טענה שאין מקום. הסתובב בנאדו ויצא משם גאה, עם הראש למעלה. מסעדנים טיפשים, בנאדו זה מגה-אייטם זה, זה מביא לכם עוד קליינטים זה.


.

ג'וליה לוי-בוקן, קוזינת ויוה לה פראנס, מגיעה למסיבת גייז בים. פתאום היא קולטת שאין מצב לחוקן (סתם בשביל החרוז - פ"א). אז מסתובבת והולכת הבוקן (גם זה סתם בשביל החרוז - פ"א).









.

עדי אשכנזי נכנסה לטיפול עשרת אלפים אצל יוליה בירמיהו. הרב של"ד כבר מזמן אחרי שיפוצים, כולל מפשעה ושחי.











.

באחד מימות השבוע שעבר, נכנסה לדיזנגוף סנטר הממוקם בקינג ג'ורג' המלך, מרינה מקסימיליאן בלומין, הראשונה שהבטיחה את מקומה בגמר כוכב נולד 5. ממש באותו הזמן, השמיע אחד מאנשי הדיסק-סנטר את אלבום הג'אז שבו השתתפה עם איזשהו הרכב אלמוני. המוכרים ראו אותה עוברת והכניסו אותה, כדי שתשמע את עצמה. אולי אחרי שהיא תשמע את עצמה, היא סופסוף תשלח סמס לאליסה.

שישי, 15:25. שירה וילנסקי יושבת בשיין, באותו שבוע שקיבלה וואחד פינס.










.

עשר וחצי באחד הערבים של השבוע, צפון דיזנגוף. ליאור אשכנזי רוכב על אופניים ומסכן את נפשו בכך שהוא משוחח תוך כדי בסלולרי. כמה מטרים דרומית אליו, הדר לוי מערוץ הילדים ו"האקדמיה לצחוק", מסתובבת עם כלבה וילדה קטנה. יותר נון מזה, באמת שאין.




.

דניאל בן-חיים הגיע להופעה של שלומי שבת. שלומי קלט אותו בקהל והזמין את דב"ח לשיר כמה שירים. קוראים לזה חלטורה בחינם.









.

נדב אבוקסיס מסתובב בחוף גורדון עם חבר - נדב על אופניים והחבר צועד ברגל. לא יפה.












.

רביעי בקנטינה. צדי צרפתי יושב בפנים. צביקה פיק במרפסת. בעשרים דקות לחצות גם אוחובסקי מסמן וי. מרגול עושה לביתה. כוכב נולד מתחיל עכשיו.








.

גב אל גב, כשהיא בפנים והוא בחוץ, יושבים בסופ"ש שעבר, במסעדה בהרצל, מגישת הבוקר אפרת רייטן השף חיים כהן. ניר צוק יושב לא רחוק מהם ושותה קפה. אפשר לפתוח בקרב סכינים. עודד אמר.








.

קולט אביטל נכנסת בצעדים נחושים ל'נחמה'. מתיישבת בשולחן עם מישהו, לא אוהבת אותו ונכנסת פנימה.

בינתיים מחוץ למקום: שירה קצלנבוגן עוברת ברחוב, שיערה מתנופף ברוח. דקה וחצי מאוחר יותר, אסי מ"מה קשור" צועד בחולצת טורקיז, ונאבק בתיק שתלוי עליו באלכסון בצורה לא נוחה.



.

החלקה של עליזה זאנה, היח"צנית שלא זנה

עליזה זאנה, יח"צנית שעושה לנו אחלה חומוס, חגגה יומולדת לגיסתה, עם כל המשפחה, באחת המסעדות שהיא מייחצנת.

אגב, למי שסקרן לדעת איך נראית אשתו של יוסי זאנה, אפשר למצוא את עליזה בכל יום בפארק הירקון, אחרי שחזרה לעשות ג'וגינג.


.

קרדיט ובדיחה, בדיחה וקרדיט

* קרדיטים:

*** פרצוף תשעה באב: אמנון-אייטמים
*** דו-פרצופית: ציפי ערוסי
*** חרצוף: דן תומר
*** אוכל צוף: אדם סרור
*** מת לגור בארסוף: דני גבעתיים
*** די חצוף: אסף קליין
*** קרעה את ים סוף: אריאל כץ

* ולסיום בדיחה כמו שפעם היה בציפורה: שמעון בוסקילה מצחקק עם אלמונית בבית קפה בדיזנגוף. מה מצחיק? מה שהוא אמר לה.

פינתו הקבועה הלפעמים קבועה ולפעמים-לא של שליין

גם הפעם לא. הרב של"ד בדד.

















.

מדור חדש אבל זמני: להכיר את התעשייה ולהישאר שפוי

# איך קברן מחמיא בדייט ראשון?





(התשובה הנכונה שוכבת למטה, SIX FEET UNDER)






תשובה: סחה על הגופה, אחותי.

  • עוד באותו נושא:
  • אביב גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully