וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא נגענו: יהורם גאון מפגין

הפרשן

6.8.2007 / 13:40

למרות שיחצנים ממין זכר צצים לאחרונה כפטריות אחרי הגשם, תמיד נקלל את ה"יחצנית", בלשון נקבה, כשזו תסתום לנו את המייל

* וזה דבר הקומניקט שנחת על דסק וואלה! סלבס באדיבות היחצנית. כמובן שלא נגענו.

"יהורם גאון - סלבריטאי בסגנון אחר!

כידוע, לסלבריטאי ארצנו יש לפעמים דרישות ייחודיות כאשר הם מגיעים לנפוש בבית מלון - תפריט מיוחד, ארוחות פרטיות בחדרים, פינוקים בלי הגבלה ואיש צוות צמוד שיעמוד לרשותם.
יהורם גאון, שהגיע בסופ"ש האחרון למלון אסיינדה ביער במעלות, הפתיע לטובה את צוות המלון ואת אורחיו.

רונית רונן, מנהלת מלון אסיינדה ביער מציינת שגאון, כוכב התוכנית "הדבר הגדול הבא" אכל את ארוחות הערב הבוקר שלו בחדר האוכל של המלון בחברת כל האורחים בשעות הארוחות הקבועות, טייל במדשאות המלון, לא דרש שום דרישות מיוחדות והפגין יחס חם ונעים לכל האורחים שרצו בקרבתו.

אחד האורחים פנה ליהורם וציין בפניו : "יורם, לקזבלן באמת יש כבוד, אתה אחד משלנו!".

(מתוך מייל יח"צ, 6/8/07)

וזה דבר הפרשן

* יהורם גאון הוא סלבריטאי בסגנון אחר. אומרת וצודקת היחצנית. אבל נראה לך שיהורם עבר עשרות שנות פעילות, כדי להיקרא יום אחד האי.טי של עולם המוזיקה?!

* הפרשן מבסוט מניסוחה הקולח ומעריכתה הנונשלנטית של היח"צנית. אבל "אכל את ארוחות הבוקר הערב שלו"?! את אשכרה חושבת שהוא אי.טי, אה?

* היח"צנית טוענת שיהורם טייל במדשאות המלון. האם ציון עובדה זו בא להבליט את אורחי המלון הצעירים והמהירים יותר, שמעדיפים לעשות כושר. יעני, קודם רמזת שהוא אי.טי ועכשיו את רומזת שהוא איטי?!

* היח"צנית הנמרצת מקנחת ב"אחד האורחים פנה ליהורם וציין בפניו: 'יורם, לקזבלן באמת יש כבוד, אתה אחד משלנו!'. #1: האבחנה של היח"צנית נכונה - בכתיבה זה "יהורם" ובהגייה זה "יורם", בדיוק כמו "יהודה" ו"יודה". #2: "לקזבלן יש כבוד, אתה אחד משלנו", אומר אזרח מפרגן. והפרשן חש: "אחד משלנו" זה לא אלון אבוטבול? ב-בר-ברל-ברלין-בריליינט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully