וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית קברות לנון-אייטמים: מפצלים בין האחיות פיק

פיני אסקל

7.7.2007 / 0:00

המדור מנהל מעקב עיקש אחרי יגאל שילון, מביא לכם שני נונים על הנרי דוד, מפצל בין האחיות פיק וגם מפניק בטעימה ממיכל שטמלר. הבית קברות של השבוע מת לחיות 5.0

"התכנסנו כאן היום כדי לדון בסוגיית יגאל שילון", פתח הרב של"ד את הישיבה השבועית של ארגון בתי הקברות. זקני השבט פלבלו בעיניהם, נהמו בבוז ובלבם חשו תרעומת כלפי שילון על שנים של סיגרים, חידות עין הדג, שמחה לאיד והרבה רייטינג.

"מצד אחד", אמר הרב של"ד ונרות נשמה דולקים בעיניו, "מדובר באח של דנשי, אבל ראבאק, מה הקטע של להחזיק את הסיגר ביד ולא להדליק אותו?".

"רק רגע, הרב של"ד, אז מה בדיוק אתה רוצה?", שאל צעיר הקברנים.

"אתה יכול לקרוא לי של"ד, בלי הרב", אמר כבודו, "מה אני רוצה? אני רוצה עד הערב תכנית עבודה מתוכננת היטב, כולל מעקב מדויק ואינטנסיבי אחריו, ארכיון כל הכתבות שנעשו עליו מאז ומעולם, והכי חשוב - שמישהו ייתן לו כבר פאקינג אש".

אחרי כמה ימים של מעקב מצאנו את יגאל שילון. זיהינו אותו מיד: בגדים שחורים, קרוקס אדומים להחריד וכמובן סיגר כבוי בידו. רק מה יש לגבר שבע-קרבות ושנים לעשות בפרימיירה של הרובוטריקים? אולי כדי שבוצ'צ'ו יתפוס אותו באופטימוס פריים.





.

נכנסים לאולם. המגה-טרון שילון מחווה לעבר השורה השנייה ואומר לזה שלידו: "הנה אהרוני". הכוונה לשף שאם היה רובוטריק היה הופך בקלות לטוסטר-אובן, שזה הכי הכינותי מראש.






.

ומה מביך יותר מלראות את שילון ברובוטריקים עם אותן קרוקס? יש כאלה שחושבים שלראות את "סטאר סקרים" מגיש את הפינה של פזית. הרב של"ד חושב שהרבה יותר מביך להיות ד"ר רונן ברגמן באותה הקרנה, כשהוא לבוש בחולצת רובוטריקים, משל היה אחד מדיילי הקד"מ (שבאמת לבשו אותה!).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

ראשון, 17:30. הנרי דוד מסתובב במלצ'ט, קסדה לראשו ומשקפי שמש לעיניו. ממש מרחק נגיעה מלהיקרא רובוטריק. וזהו, סיימנו את סאגת האנימציה היומית שלנו.






.

נכון שהתגעגעתם אליו? הנרי, הפעם כולל גאיה, במכולת בבעלי המלאכה, מטר מקינג ג'ורג' המלך, בשני בערב. השניים רוכשים מלפפונים, עגבניות, ענבים וגם שלוש קופסאות טונה (בולדוג מ'הבורר': "יש בזה אומגה 3". הרב של"ד: "באמא'שך, אולי די?").





.

רביעי בלילה, כחצי שעה אחרי חצות. מיכל שטמלר ('הסודות') הלא רעה בכלל, עוצרת עם אופניים מחוץ לפאב בדיזנגוף וממתינה בסבלנות למישהו שאמור לצאת.

איך הרב של"ד אומר תמיד על מושב לצים בבתי מרזח? נכנס, יין, יצא, סוד.



.

את הנון הבא עליכם לקרוא היטב ואל תגידו אחר-כך שלא הזהרנו אתכם. יגאל רביד מלקק גלידה באבן-גבירול ושוכח לנקות את הפה. זה מזכיר לרב של"ד סיפור על איזו מישהי ששכחה לנגב את הפה, אבל טפו, זה חילול המקום.





.

רביעי אחרי חצות. איתי תורג'מן עושה קניות ב-AM:PM, כולל 4 קרלסברג, שוקולד, פאקט קאמל סופט וגם מגזין שעל השער שלו תמונת אילוסטרציה של נינט עם שלושים קילו עודפים. בסוף הרכישה סמול-טוק של קונה ומוכר, כולל הסתלבטות על כרטיס האשראי. להבדיל, זה דומה לשיחת חולין של הרב של"ד ומשפחה יתומה בנושא הגבות המחוברות של המנוח.

חמישי, 9:34 בבוקר. אספ אמדורסקי רוכב על אופניים במשקפי דיסטנס. על הכיסא מאחוריו, בקסדה צהובה, יושבת בתו מילה. האבא מדבר בסלולרי. זה לא הכי בטוח, אבל כולנו אשמים, כי לא אמרנו מילה.





.

נחמן שי ואשתו יושבים בפג'ו 407 שלהם, תקועים בגינות סחרוב, שם הפקקים ידועים לשמצה. בפנים נעים, אבל בחוץ שרב כבד, שרב כבד. בינתיים המרגיע הלאומי (בדימוס) אוכל סנדוויץ', מעל ההגה. טוב, נחמן מאומן.





.

חמישי, 21:00. ציפי שביט יושבת ב'מנטה ריי', שם אפשר לעלות בגדול אבל בסטייל. מאוחר יותר, בסביבות 10 בלילה, היא מורחת על המרפקים קרם גוף. מאז מדונה הייתה שם, לא נרשמה התרגשות כזו.





.

חיים יבין, 12 וחצי בצהרי שני, יצא מהמכונית בנורדאו וצעד לכיוון אבן גבירול. הכינו את מספרי החירום, זר לא יבין למה.








.

שישי בצהרים. דני גבע, סוג של הענק הלוחש, מסתובב בסנטר. על אפו הוא מרכיב משקפי שמש, שזה מעולה גם נגד זיהוי וגם נגד תאורת הסנטר.






.

מירי נבו, מגישת ספורט בלילות ועושה ספורט בימים, הייתה היום במכון 'שייפ'. בשלב מסוים היה נדמה שהיא מדברת בסלולרי קצת יותר מאשר מחזקת את שרירי הירך. הרב של"ד טוען שזה מאמן את האוזניים.





.

קרדיט ובדיחה, בדיחה וקרדיט

קרדיטים:

*** איגי פופ: אדם סרור
*** איגי וקסמן: ציפי ערוסי
*** איגי דיין: דני גבעתיים
*** איגלו: אמנון-אייטמים
*** איגואנה: דן תומר
*** זינגואלה: אריאל כץ

* ולסיום בדיחה כמו שפעם היה בציפורה: בחמישי בערב התפצלו האחיות פיק. דניאלה קפצה להופעה של 'בלונד רד הד', שם היו גם אביב גפן, שלומי שבן, דנה עדיני ויודה ונינט. לעומתה, אחותה שרונה העדיפה לקחת את אמא שלה לאירוע של רני רהב בנמל.

* 07/07/07 שמח לכל בית ישראל.

החלקה של עליזה זאנה, היחצנית שלא זנה

השבוע קפצה היחצנית האהובה על כל מדורי הרכילות להופעה של פיל קולינס. מה רבה הייתה שמחתה של זאנה, כשגילתה שהיא ישנה עם פיל קולינס במלון. בחדרים נפרדים, כמובן.






.

פינה חדשה, אבל זמנית: להכיר את התעשייה ולהישאר שפוי

# על מה קברנים הכי אוהבים לדבר כשהם חופרים את הבור?

(התשובה הנכונה שוכבת למטה, SIX FEET UNDER)






על מין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully