וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית קברות לנון-אייטמים: הסוד הגדול של אניה בוקשטיין

פיני אסקל

16.6.2007 / 6:08

השבוע בבית העלמין אין שום דבר על מין, אבל יש דברים שווים לא פחות (טוב, אולי קצת): הסוד הגדול של אניה בוקשטיין *** המלצרית שדומה ללינוי בר-גפן *** השמלה המתנפנפת של עדי אשכנזי *** ועוד הפתעות. כנסו, אתם כבר רגל וחצי בקבר

.











.

יעל גרמן, ראש עיריית הרצליה, עוזרת בשישי בצהרים לנכדה החמודה לדווש על אופניים ברחוב ארלוזורוב. בתל-אביב!. למי מכם שמתקשה להבין, זה כמו שהחולדה יעזור לנין שלו לעשות סיבוב על הרכבל של חיפה.





.

למרות הביקוש הרב, לא כל נון הוא קינג ג'ורג' המלך. היזהרו מחיקויים. ואם בהרצליה עסקינן, ראובן עובד, להלן כדורגלן עם היסטוריה ואי"ה גם עתיד של בעיות משמעת, נכנס בשישי בלילה ל'דגלאס' בפיתוח, שותה וודקה רד-בול ולא מקבל כנפיים, זוכה לפאניקה קלה בגזרת המעריצות ומזמין חשבון.

עכשיו ריכוז: למרות שכרטיס האשראי של ראובן עובד, הוא נתן 200 שקל במזומן על חשבון של 166. וזה לא נגמר: את רוב העודף הוא שם בכיס ואת השאר, 9 שקלים, נתן כטיפ למלצר. הכי שכונה.

כחצי שעה לפני שמתחלף שישי בשבת, יוסף שגאל, איש התקשורת לשעבר וחבר-הכנסת של 'ישראל ביתנו' בהווה, שותה קפה במסריק. אם הוא היה לוקח טייק אווי את המלצרית הצ'כית החמודה שדומה ללינוי בר-גפן, היינו קוראים לו יוסף שגאל. מה שקרה בסוף זה שהוא לא כל כך לקח את המלצרית, כי הוא נשוי + 2, אבל עדיין אנחנו קוראים לו יוסף שגאל. איזה עולם.




.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

שישי, 14:30, ולמעשה תוכלו לראות את זה בכל שעות היום. עדי אשכנזי דוהרת על הטוסטוס ברחוב הירקון והשמלה שלה מתנופפת ברוח. מה זה השטויות האלה שלא הצלחנו לראות ולו שערה אחת מערוותה? טוס, טוסי לנו מהעיניים.







.

הנון הבא קרה בסביבות 14:00 של יום שישי באזור סנטר, אשר כמה מכניסותיו שוכנות בקינג ג'ורג' המלך. רז מאירמן מצליח להפליח את הכלב שלו, לצורך העניין רקסי, פנימה. רקסי כה מיניאטורי עד כדי כך שהשומר לא הצליח להבחין בו. רבים וטובים מידידי הרב של"ד טוענים שגם חגורת נפץ יכולה להיות כה מיניאטורית.




.

דנה איבגי ממש רוצה להיות אבא. אז היא לא מכניסה נשים להריון, אבל היא מחלקת פליירים להצגה 'עקיצה טבעית'. מצד אחד זה סוג של עבודה מועדפת, מצד שני גם פאפא משה לא בורר.







.

אניה בוקשטיין יושבת על מעקה בבן יהודה פינת בן גוריון, מורידה נעליים ומראה לחברה איך היא מותחת את הרגליים. היי, בובה, לא צריך לחשוף את כל הסודות.







.

אחרי הדובדבנים, הארטיקים, האלכוהול, הג'קו ומכת השמש באירוע של קשת, החליט הרב של"ד ללקט פיסות מידע המתכנות נוני-אייטמים. הנה אחד: סופר נני, כלומר מיכל דליות, מפגינה עניין מוגבר באנה, הבת של פינס ורודנר. 20 ומשהו שקל לשעה והיא עוד תעשה עליה בייביסיטר.







.

שירה גפן המאותגרת, מסתובבת בקרת עם בנה ועם יהונתן. קילומטר מערבה ויש להם גם הקרנת חינם במדוזות.










.

אביטל דיקר עומדת עם גברבר צעיר מחוץ לסופרפארם, נותנת מבט על שרשראות בדוכן ונראית מחויכת קמעה. אולי היא עשתה דיקר סיני.









.

קרדיט ובדיחה, בדיחה וקרדיט

* קרדיטים:

*** חסם עורקים: אדם סרור
*** עברה את אחוז החסימה: פאפי המלכה
*** חסימה לא חוקית: דני גבעתיים
*** מחסום ארז: דן תומר
*** מחסום משטרתי מאולתר: אמנון-אייטמים
*** צ'אקרות חסומות: אריאל כץ

* ולסיום בדיחה כמו שפעם הייתה בציפורה: נדב בושם, הכבש השישה-עשר בתכנית של שליין (להלן הכבש החמישה עשר), נכנס לסניף הפועלים באבן גבירול פינת נורדאו ומפקיד צ'ק. בטלוויזיה זה שוטף + הרבה. שיהיה לכם מרים טוקאן.

בונוס *** בונוס *** בונוס

אשת יחסי הציבור עליזה זאנה נמצאת ברגעים אלה בחו"ל. נכון לרגע זה, העולם שותק, אבל לכו תדעו מה יקרה עד צאת השבת.

אקסטרה בונוס *** אקסטרה בונוס *** אקסטרה בונוס

עפר שלח, סוג של תמנון ברנז'אי, רץ על כביש 433, ופלג גופו העליון חשוף לרווחת העוברים והשבים. אין לנו הרבה מה להגיד על התופעה המתפשטת, אז פרגנו לכם תמונה של עפר עם החולצה. שיהיה בכיף.






.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully