וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית קברות לנון-אייטמים: יודה ונינט חוגגים

פיני אסקל

2.6.2007 / 3:30

לא צריך שתדליקו לי נר, לא לא: יודה ונינה סנדקים * רונה לי הולכת עם בקבוקים *** יאיר לפיד מכבד חורים * אסי כהן וחברים מסודרים ** יזהר כהן בוחן טבחים * אושרי כהן מדבר אליכם בפרחים ***

.















.

חמישי בלילה. יאיר לפיד וזוגתו שתחיה, ישבו עם קובי אריאלי, להלן דתי מחמד, בפאב ברחוב לסל. הם שמרו על ווליום נמוך, בעיקר כדי לא להעיר את השכן מלמעלה, אחד טומי לפיד. בהונגריה קוראים לזה כיבוד חורים.





.

עוד אחד שיושב בבית קפה מתחת לבית הוא יזהר כהן (בהמשך עוד נון על יזהר!), אייקון אירוויזיונים וגאוות תימן, שבדק בשישי בצהרים את הקפה החדש בירמיהו. יש שם אחלה או-בו-טבח.







.

גם אור ותכלת בשמים וגם קאמבק היסטרי לבת של אריק סיני. לפני 22 שנה, היא פיזזה ב'עולה עולה' של יזהר כהן (ההוא מהנון הקודם!), ועכשיו היא משתתפת בקליפ של דנה אינטרנשיונל. פרנק נף הרוסה.





.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

שישי בבוקר. גיא מרוז עושה ג'וגינג על דיזנגוף פינת בן יהודה, חמוש בשורטס ותומך לידו הפצועה. פעם משמר אזרחי היו עוצרים אנשים כאלה, היום הם מתעסקים בדברים יותר חשובים.







.

ועוד בגזרת הג'וגינג. עשרים דקות אחרי חצות בלילה שבין חמישי לשישי, רונה לי בטרנינג שחור, אוזניות ובקבוק מים מינרלים, עושה ג'וגינג על נורדאו בגמישות אופיינית. יש שם עמוד וגם יש שדרה, אבל יש עמוד שדרה?






.

שלישי בערב, חתונת הגלגלצניקית נעמי רביע. גם אביב גפן ושני פרידן באו לסמן V, לשלשל צ'ק והביתה. ציפי תזמנה משהו כמו רבע שעה (ועוד יצאה לארג'ית), תודה ציפי.







.

מ-ב-ז-ק-נ-ו-נ-י-ם

עידו תדמור אכל השבוע ארטיק בשנקין (היי, נוזל לך מהפה!) *** רותי רודנר חצתה את דוד המלך כשבעגלה שוכב דוד המלך, ונכנסה לבראסרי *** ששון גבאי רכב השבוע על אופניים *** אלון חזן, מאמן מ.ס אשדוד, התחיל את עונת המלפפונים בדיוטי פרי *** דן שמיר ודני קליין ישבו ערב הפיינל פור במסעדה בדרום ת"א. בהמשך טפירו בכה *** סוקניק לקח את זיו הקטן לעשות קעקוע פארש באירוע הלונה פארק של רשת ***

פיני טבגר וחבר הולכים על הטיילת, כשהמציל מכריז על ילדה שהלכה לאיבוד ובטח בוכה. טבגר אומר ברגישות ובהומור אופייני: "בטח כבר לא בוכה, ברחה לה בכיף".






.

שישי, אחה"צ. אסי כהן בכפכפי אצבע בקפה בשדרות רוטשילד, שותה לימונדה עם אסי ושלום ממה קשור. מסודרים. מישהי עוברת לידם. יש לה מבט עצוב בעיניים. עוד יותר מסודרים.







.

שישי בצהרים. יודה (בכובע מגניב, אבל הוא לא בורר) ונינט (בשמלה שחורה ונעלי עקב אדומות) מכבדים בנוכחותם ברית מילה ברחובות, כולל פעולת סינדוק של אחיזת התינוק. בין המשתתפים: צביקה הדר וטמירה ירדני שם. נולד לרקוד, כוכב נולד, או וואטאבר - You Name It.

.

דיווח: אושרי כהן ישב בקפה בתיה (אוכל יהודי) עם חבורה של איזה 8 בנות (פרחות משו משו).










.

קרדיט ובדיחה, בדיחה וקרדיט

* קרדיטים:

*** מעדן מלכים: אדם סרור
*** עדן RL: ציפי ערוסי
*** מעדן וניל: דני גבעתיים
*** מעדן תומר
*** מוגש בחום מעדנות: אמנון-אייטמים
*** גן עדן: אריאל כץ

* ולסיום בדיחה כמו שפעם היה בציפורה: הסלולרי מצפצף. סמס. "אורי גוטליב החדש לא משהו". זה עניין של זמן עד שגם הוא יבין את זה.

  • עוד באותו נושא:
  • נינט טייב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully