וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטי רוקוואי נגד אנה זאיקין

13.5.2007 / 7:30

הסוכנת תובעת מהדוגמנית ומסוכנות 'ארטפורם' 900 אלף שקל בגין הפרת חוזה, מאחר שהדוגמנית עברה לכאורה ל'ארטפורם' בזמן שהייתה חתומה באימאג'. ההגנה: "אין שום חוזה, זו חתיכת מפית"

בטי רוקוואי, אם רוב החסות, ואנה זאיקין, דוגמנית עם פלפל, נפגשו בשבוע שעבר בבית משפט השלום, כדי להגיע להסדר, אחרי שהסוכנת תבעה את הדוגמנית בגין נטישת הסוכנות, לכאורה, לפני תום החוזה, ואת סוכנות הדוגמניות 'ארטפורם' על כך שידעה, שוב לכאורה, על הקשר של זאיקין עם אימאג', ועדיין ייצגה אותה. השופטת רונית פירצ'וק שלחה את שתי הצ'ילבות, שהתחבקו בחום מחוץ לכותלי בית המשפט למרות התביעה, להגיע לפשרה בכוחות עצמן.

באפריל 2003 הצטרפה זאיקין לסוכנות אימאג', אך כמו יעל בר זוהר, ויק ודודי בלסר, גם היא עזבה את הסוכנות ועברה לסוכנות ארטפורם ומאוחר יותר ליולי. לטענת רוקוואי, המעבר לסוכנויות אחרות התבצע כשזאיקין הייתה תחת חוזה באימאג', וכעת תובעת הסוכנת 900 אלף שקלים מארטפורם ומזאיקין, כתשלום על עבודות שקיבלה בתקופת ארטפורם.

"אני מאמינה שנגיע בקרוב להסכם", אמרה רוקוואי לוואלה!, "אני בסך הכל רוצה את מה שמגיע לי".

התביעה: "החוזה הופר", ההגנה: "אין שום חוזה"

עו"ד גיל ורגון, המייצג את רוקוואי טוען כי "בין הצדדים היה חוזה שהופר ולכן אנחנו מבקשים מאנה זאיקין את העמלות המגיעות לנו ומארטפורם אנחנו תובעים את האחוזים שמגיעים לנו בתקופה שאנה עבדה שם. בארטפורם ידעו שהיא מיוצגת על ידי אימאג' ובכל זאת הסכים לייצג אותה".

ממשרדו של עו"ד גיל בר זוהר, המייצג את ארטפורם, נמסר כי "בטי החתימה את זאיקין על חתיכת מפית שאם היא תסכים לעבוד בדוגמנות היא תחתום על הסכם. אין שם שום תנאי חוזה, זו חתיכת מפית. בנוגע לארטפורם, אנחנו נתבעים על הפרת חוזה אבל אין שום חוזה, מה גם שארטפורם לא ידעו על כך שזאיקין מיוצגת באימאג'".

מסוכנות 'יולי', המייצגת את זאיקין, סירבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully