וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטני פותחת ג'ורה

שירות וואלה! סלבס

27.4.2007 / 13:40

הג'יפה הווקאלית תוציא ספר ובו האמת שלה על ג'סטין טימברלייק ("הוא אמר 'רוצה סקס? תורידי במשקל'"), קווין פדרליין ("הוא לא באמת אהב אותי") ואמא שלה ("היא רעבה לכסף"). רוצו לקנות, אולי יהיו גם כמה מילים על וואלה! סלבס

כדאי שתתרגלו לזה: בריטני ספירס, פעם הזמרת המורעלת ובקרוב גם סופרת מוערכת (לא אחת, שתיים, שלוש, אלא כזו עם כריכה קשה).

מתברר כי בריטני זועמת ופגועה בכל הנוגע למערכות היחסים הכושלות שלה - עם ג'סטין טימברלייק, איתו יצאה ארבע שנים, ועם קווין פדרליין, אבי שני בניה - והיא מתכוונת לגרש את השדים בספרה האוטוביוגרפי.

מקור סיפר ל'סטאר מגזין': "בריטני מאשימה את בעיות הסמים והאלכוהול שלה בכאב הלב שחוותה במשך שנים עם ג'סטין (טימברלייק) - עליה לא הייתה יכולה לסמוך. היא מתכוונת לומר שהיא מאמינה שהוא שיקר לה לעיתים תכופות בנוגע לנשים אחרות ושהוא השמיד את ההערכה העצמית שעוד הייתה לה. היא הרגישה שהוא היה רע אליה לקראת סוף הקשר, קרא לה 'שמנה' ואמר לה שאם היא תרצה סקס איתו, היא תיאלץ לרדת במשקל".

"היא נשברה והחליטה להתאבד"

בספר יהיה אזכור נכבד גם למעללי פדרליין, אבי בניה, ושם ייחשף כי בריטני שקלה לשים קץ לחייה אחרי שהבינה כי בעלה משתמש בתהילתה ובכספה.

"הבזבוז הפראי שלו, ההתעללות המילולית שלו כלפיה כאשר הבין שהנישואין עומדים להסתיים, בריטני תספר איך פדרליין ניסה במתכוון לשגע אותה. היא מאמינה שקווין רק העמיד פנים שהוא אוהב אותה, בשביל בכסף וקריירת המוזיקה שלו. כשהבינה את זה, היא נשברה כל כך עד שניסתה להתאבד", סיפר המקור.

אבל לין ספירס, אמה בת ה-51 של בריטני, עומדת לספוג את רוב ההאשמות בספר בתור מי ששיבשה לה את החיים. "בריטני תכנה אותה 'אמא מהגיהנום' ותאשים אותה כמעט בכל החולי שסבלה ממנה בחייה. היא תספר על הרעב של אמה לכסף, על היותה אדם חונק שדחף את אפו לכל מקום ותאשים אותה בנישואיה המבולגנים", אמר אותו מקור.

גם וואלה! סלבס סופרת. את הכסף תחת גשר הבורסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully