וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גידי וענת בגוב הפסנתרים

פיני אסקל

14.4.2007 / 5:11

מה המסיקות עשו בחג, מי הזמרת שקונה בשוק הכרמל בשישי, מה חדש בקינג ג'ורג' המלך, מי טוחנת פנקייקים ברחוב, איזה מגה-סלב עושה שלג ומי העלק-דתייה שלא תגיע בזמן להדלקת נרות שבת?

קבלו מהדורה חגיגית של עולם המתים במדור היחיד שמביא לכם את הקרם דה לה קרם של האייטמים ועוד קורא לזה ברוב חוצפתו "נונים". רסט אין פיס ותאכלו משהו, אתם נראים היום כמו רוחות רפאים.





.

מיכל ינאי מתה עליך

שבת שעברה, 18:50. מיכל ינאי יושבת בקפה 'נחמה' עם בחור. לבחור יש גדול, לפטופ גדול, והוא מסביר לה כל מיני דברים. הוא מבקש אש משולחן סמוך, בעוד מלכת הילדים מקלידה בטירוף.

19:24. היא עדיין על המחשב ומספרת לבחור תוך-כדי על איזה מישהו שחייב לה כסף. לפתע מצטרפת לשולחן הסמוך בחורה. מפנים את תשומת לבה למיכל ינאי והיא שואלת: "אליענה בקייר?". דממה.

19:34. נון-בלשי. הטייטל במסמך ה-Word של ינאי: "אני מת עליך. סינופסיס".

19:36. נון-לוהט. היא נכנסת פנימה, אומרת שלום למישהו פלוס נשיקה לבבית.

19:59. כבר למעלה מעשר דקות שהיא יושבת ומעתיקה נתונים מסלולרי אחד למשנהו.

20:03. מוצאי שבת, שלושה כוכבים, המבדיל בין קודש לחול, בין צהוב לכחול. הרב של"ד מדליק את הסלולרי ומגלה בנחת את הנון-סיפור.

גידי וענת בגוב הפסנתרים

הנון שלנו מתחיל בראשון, 11 בבוקר שעון העולם הבא. גידי וענת גוב (וזהו זה, רק שניהם), בטיול רומנטי איטי על דיזנגוף, פונים בבר כוכבא ונכנסים לגוב הפסנתרים.

שאלת תם: האם גידי וענת יהפכו לגובים ויבקשו מבעל החנות את הקופה היומית? לא ולא.

בחנות נקלעים הגובים לסמול-טוק בין פסנתר כנף שחור לפסנתרון לבן. "יא איבני", אומר השחור. "יא בבא", אומר הלבן. פעם הרב של"ד לא הבין איך לפסנתרים שחורים יש ילדים לבנים, היום הוא יודע שזה הבן של השכן.

עמרי שרון מתכווץ

שבת בערב. עמרי שרון יושב עם חבר בקרפצ'יו בר באבן גבירול, על הבר. לפני חודשים אחדים הרב של"ד היה יכול להתבדח ולומר שעמרי ישב על כל הבר כי לא מספיק לו כסא או שניים, אבל עדת הראייה שלנו מדווחת: "הוא רזה משמעותית". לפעמים הרב של"ד שם בכביסה את עמרי שרון ויוצא לו גלעד שרון.

.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

¾ ארז טל. לקחת

ראשון אחה"צ, עוד מעט נכנס חג שני, או במילים אחרות הנון-חג. ארז טל, במכנסי ¾ חשוב לציין, נכנס בצעדי ענק לקפה, מחזיק בידו משהו שחור ומסתורי. הוא לוקח קפה טו גו (ארז, טן דרינק) וביציאה הוא חולף על פני מבקר הטלוויזיה לבית אר-נון מוזס, ירון טן ברינק.



.

דן תורג'מן לוקח הבית

רביעי, 0:22 שעון העולם הבא. דן תורג'מן (אם הנו"ן והו"ו לא מתחברות למ"ם, יוצא לנו דן תורג'נון-אייטמים!) יצא מסרט בעזריאלי. שתי קומות מתחת לקולנוע, הוא עדיין סוחב את הפופקורן, כשעתיים וחצי אחרי שזה ניתן לו. לרב של"ד יש את הפריבילגיה לקנח גם בדן חסכן וגם בתורג'מן חסכן, אבל בוחר שלא לזרות מלח מהאייטיז על הפצעים.

שלמה נחמה נפקד

שלמה נחמה, אחד שמפקיד, שינה את עורו לאחד שנפקד. האריסון-בדם לא הגיע לוועידה הראשונה לתכנון פיננסי של הבנק, שם היה אמור לפתוח את הכנס של לקוחות הפלטינום. מבנק הפועלים נמסר בתגובה: "הוא היה בחו"ל". הרב של"ד נון-פיננסי בעליל.


.

קובי אוז ½ ביתי, ½ מלך

#1: רביעי, 21:35. קובי אוז מגיע לבנדיקט בלבוש ½ ביתי עם האשה והכלב ומתיישב. אם הרב של"ד היה לוחץ על הכפתןר האדום, היה לנו מגה-אייטם.

#2: שישי, 13:32. קינג ג'ורג' (המלך!). קובי אוז חוצה לכיוון דיזנגוף סנטר ומגרד בזקנו. אם הרב של"ד היה לוחץ על הכפתור האדום, היה לנו מגה-אייטם.

קרן פלס עושה שוק

ספיישל נונים בשוק הכרמל, המאיים לכבוש את מקומו של קינג ג'ורג' המלך. #1: שישי, 13:38 שעון העולם הבא. קרן פלס עושה קניות בשוק הכרמל עם איתי, שלא מתעסק בירקות יותר מדי. #2: שישי, 15:48 שעון העולם הבא. הרב של"ד בשוק: סבלימינאל מסתובב באותו שוק.

בונוס: חידה מתמטית בעקבות שני הנונים גורמת לנו לתהות מה נסגר עם ציפי ערוסי, שהייתה לפחות שעתיים ועשר דקות רצוף בשוק הכרמל.

אורנה בנאי הולנדית

שישי, 13:59. אורנה בנאי מסתובבת בקינג ג'ורג' המלך די.סי (דיזנגוף סנטר) עם צלחת פנקייק. הרב של"ד מפרגן לה אבקת סוכר.







.

מה קשור קינג ג'ורג'?

12 בצהרים, כל חולון-בת ים באזור הסנטר. מסתבר שגם רמלה: ציון, שלום ואסי, כנופיית 'מה קשור', עושים סיבוב דאווין בקינג ג'ורג' (המלך!). קשור, בטח קשור.




.

טל מוסרי מתרגש

שישי, 22:00. טל מוסרי מפנים שבשישי אין טלוויזיה מצוינת ובא לראות את המופע של חווה אלברשטיין ב'נגה', כאחד גדיא. הוא מתיישב בשורה 12 באמצע, שאפו... שאפו!

אחרי שעתיים ורבע נגמרה ההופעה. מוסרי נשאר כמעט אחרון באולם. ניכר שהוא התרגש. הרב של"ד המתין לו בסבלנות עד שייצא ויפרגן חתימה.

נונים שלא התחשק לנו לפתח

*** שישי בצהרים, הופעה למוזמנים בלבד של שלומי שבן. המו"ל עמוס שוקן מפרגן מאחד השולחנות.

*** עדיין שישי בצהרים. גברי מזור, מול בית מעריב, קונה עוגת קרנץ'.

*** עמיקם לוי, הוא שוקי סטאר של 'השיר שלנו' וגבאי של 'עניין זמן', פותח חנות. לא ריצ'רץ', חנות חנות.

*** שישי, 16:30. הנרי וגאיה, מוכחשים אבל בעיקר כחושים, מתיישבים במסעדה על דיזנגוף. ליד החלון. נו, שיבוא פפראצי. רוחל'ה כבר לא תספיק להגיע הביתה להדלקת נרות.

*** חמישי, 21:45, כמה דקות אחרי שמכבי הובסה במוסקבה בערך בשמונים הפרש. דב נבון עומד עם בחורה שחרחורת ומתולתלת שיער ברחוב בן יהודה ומדבר על כספים. דב טיפש היה עושה את זה ליד האוזניים של מקורות הרב של"ד.

המסיקות פותחות שולחן

כמה שעות אחרי שכולם חיסלו את ארוחת החג, המסיקות מירי, אורי זך ואריק ברמן, פותחות שולחן עם עוד כשישה חברים בבראסרי עד 3 לפנות בוקר. למחרת, כעבור 14 שעות, המסיקה אריק ברמן יושב עם ההורים ב'מינה טומיי'.



.

הראל סקעת בחו"ל

נון-בינלאומי: נכון לאמצע השבוע, הראל סקעת עושה שלג. סקי, לא מה שחשבתם.










.

ערד ניר מטפטף

נון-וטרינרי של שישי, 11:41 שעון העולם הבא (בשבוע הבא נעשה סדר עולמי עם כמה שעונים מכמה מדינות). ערד ניר, עם זוגתו, מסתובב על קינג ג'ורג' (המלך!) במשקפי שמש גדולים, קונה גלידה ואוכל אותה עם כפית פלסטיק מתוך כוס. עכשיו היא נוזלת לו על הסנטר. לא טטיאנה הופמן, הגלידה.



.

פינתם הקבועה הלפעמים-קבועה-ולפעמים-לא של שליין ומרב

שישי, 14:30. שליין ומרב, הכי נראים כמו זוג, חולפים על פני קפה לנדוור ונעלמים משדה הראייה. השיער של שליין ממשיך לצמוח.









.

קרדיט ובדיחה, בדיחה וקרדיט

* קרדיטים:

***ג'ון לה קארה: אדם סרור
***אנה קארנינה: ציפי ערוסי
***קארי ברדשאו: דני גבעתיים
***עוף בקארי: דן תומר
***קצין בקארה: בוצ'צ'ו
***קארה קופה: אריאל כץ
***למה מה קארה?: אמנון-אייטמים
***אורחת הכבוד: פאפי

* ולסיום בדיחה, כמו שפעם היה בציפורה: דן תומר, רוצה לקנות את הג'יפ של יודה?

  • עוד באותו נושא:
  • סלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully