וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאו ובר מתחתנים השבוע?!

1.4.2007 / 0:06

עכשיו 1 באפריל, אז לכו תדעו, א-ב-ל: על פי דיווחים, הדיקפריאלים יתחתנו בשבוע הבא בפריז. ה'נשיונל אינקווייר', לעומת זאת, טוען: החתונה תיערך בעוד חודשיים בישראל

בר רפאלי וליאונרדו דיקפריו יעשו את זה כדת משה וג'יזס קרייסט בשבוע הבא בפריז, כך מדווח אתר 'קשת'. על פי האתר "בר רפאלי סיפרה לסובבים אותה במהלך מסע קניות באחת מערי אירופה, שהיא וליאו מתכוונים לעשות את הצעד... ולהתחתן במהלך השבוע הקרוב בחתונה הכי שושואיסטית שיכולה להיות בפריז".

כבר לפני עשרה ימים פרסמנו כי יש שמועות מעבר לים על חתונה דיקפריאלית; ורפי רפאלי, אביה של בר, לא הכחיש את הדברים בשיחה עם וואלה! סלבס.

ה'נשיונל אינקווייר', לעומת זאת, מדווח כי החתונה תיערך ביוני. "ליאו ובר נלהבים וגם משפחותיהם. הוריה של בר חושבים שליאו ג'נטלמן ואוהבים את הדרך בה הוא מתייחס לבתם", סיפר מקור למגזין, "למרות שזה יכול להיראות קצת מהיר, השניים חושבים להתחתן ביוני הקרוב כשבר תהיה בת 22".

"הם טוענים כי כנראה יעשו טקס מצומצם בישראל ואז טקס גדול ומסיבה בארה"ב בסוף השנה", הוסיף המקור, "הסיבה שהם עשו את הטיול לישראל הייתה לבקש את אישורם של הוריה של בר לפני שיציע לה נישואין. כעת הם עסוקים בתכנון החתונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully