וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנה ארונוב ומיכל זוארץ חברות הכי טובות

פיני אסקל

31.3.2007 / 4:19

דץ קופץ לטורקיה, רוני קופצת לבריכה, ישראל אהרוני קופץ לחנות ספרים ואנחל בונני מקפיץ שרירים. שנקפוץ לכם? הייתם מתים. קבלו את המדור היחיד שלא בטוח אם יתעורר בבוקר

שוב פסח מגיע ושוב באסה. וואט דה פאק השתנה? בית הקברות לא מפסיק לעבוד בחול-המועד ושרשרת הנון-אייטמים ממשיכה לזרום כמו מצה-ברייט במטבח אשכנזי.

איך שורדים את ליל הסדר? אולי תחשבו ש"והיא שעמדה" הוא שיר הפטמה החדש, תדמיינו את השכנה שלכם נכנסת בבייבידול טורקיז כשאתם פותחים את הדלת לאליהו ענבים ואל תעבירו את המחשבה הזאת לסבאל'ה, אחרת הוא ינשנש אותה לאפיקומן.

כמה זמן לוקח להוריד את שלושת הקילוגרמים של החג? מה זה משנה, העיקר שצסק"א תנצח את מכבי. פסח שמח.

אזהרה: אנה ארונוב ומיכל זוארץ חברות הכי טובות

מישהו עוד ישלם על זה ביוקר. הזוגיות הביזארית והאפלטונית (אולי בכל זאת תצטרפו למנאז'? אנחנו נשלם!) שנרקמת בין מיכל זוארץ ואנה ארונוב הולכת ומתמסדת לנגד עינינו. אחרי השפריצים המשותפים בג'קוזי (ראו קישור), נערת הכרטיסיות (זוארץ) ונערת הטיטסיות (ארונוב?) פתחו בשבת שעברה שולחן קולני במיוחד בקנטינה. הרב של"ד היה חולץ להן את הש?ד העדתי.

ג'ודי, סילבן ודץ מתעופפים

ומחברות ביזארית לחברות רבת שנים עם חותמת יפה על הפספורט. פעם ג'ודי, סילבן, דץ ודצה יכלו לצאת לדאבל-דייט, אבל בראשון האחרון הסתפקו סטיב וג'וד בידידם הטוב של ההון&שלתתתון, הלא הוא דץ, והשלושה המריאו עם הילדים המשותפים לחופש טורקי נטול דצה. אין אין חגיגה, בלי בלי בלי החמאם.
.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

ישראל אהרוני מקדים בטירוף

שינקין, חמישי בבוקר. ישראל אהרוני, המגה-הכינותי-מראש, עומד מחוץ לחנות סטימצקי סגורה ומחכה שתיפתח (לקנות את הרות סירקיס החדש?). נרשם חוסר סבלנות של 250 מעלות, כולל מבטים חטופים בשעון היד. הרב של"ד מחליף מתכונים עם בוקששתר.
.

אסף הראל מתג'רג'

אסף הראל אוחז בידו שקית ענק של 'מגה ספורט' (המילה 'מגה' במדור של 'נון'!) וחוצה את קינג ג'ורג' המלך, אבל לא בצורה מסודרת אלא שלא במעבר חצייה. למזלו אף מכונית לא הייתה באיזור כדי לעשות לו 7 בום.




.

אנחל בונני מתעוות

אנחל בונני, מלך הנונז של בית הקברות, מטייל בשדרות רוטשילד. לצידיו שני חברים. פתאום הוא עוצר ומדגים להם במיוחד משהו שנראה כמו מחול מודרני ומורכב מעוויתות וכו'. הרב של"ד שולח העתקים לראש העיר תחת הכותרת "השדרה עקומה".

.

יגאל אלקיים מדרים

מצאנו אתמול את יגאל אלקיים באילת. טוב, זה באמת מוגזם, תעברו לנון-אייטם הבא...










.

רוני סופרסטאר צפה

חמישי, כמה דקות לחצות, מלון הנסיכה באילת. לירון דואני מפזזת במסיבה עם שתי חברות. למחרת, כלומר בשישי בצהרים, היא חשה קלארק קנט, הופכת לרוני סופרסטאר ומראה יכולות על-אנושיים כשהיא צפה בבריכה ללא עזרת סיליקון.

קטן עלינו. ביום הוא הרב שד"ל, בלילה הוא הרב שגל.

תמר קינן מנדנדת

שישי, 14:03. תמר קינן מ"החברים של נאור", יושבת לבושה הכל-שחור בבית קפה עם התינוק הטרי, מחזיקה אותו על הידיים ומנדנדת ענוגות (יא-אללה!). כעבור 12 דקות, היא מוותרת על התינוק ומניחה אותו בעגלה לטובת סיגריה.


.

עידו מוסרי וגיא אריאלי הפוכים

הנון-אייטם המסובך הזה שכב כבר שבוע במגירה עד שהרב של"ד יוכל לשרטט בראש את מפת הדרכים, והנה, סופסוף זה קרה. עידו מוסרי, לבוש שחורים, צועד עם אוזניות MP3 ושר לעצמו תוך כדי שהוא חוצה את קינג ג'ורג' המלך לעבר שדרות בן ציון. לא רחוק משם, 300 מטר מערבה, חודר גיא אריאלי לרחוב בוקי בן יוגלי עם כלב מעצבים בידיו.

הראל מויאל, סוכרזית?

הראל מויאל הופיע השבוע בקניון חיפה וביקש מהמזכירה נס קפה עם אחד וחצי סוכר. איזה סוכרזית.










.

פינתם הקבועה הלפעמים-קבועה-ולפעמים-לא של שליין ומרב

השבוע בזבזנו אותה על אייטם רגיל (ראו קישור). בשבוע הבא חזל"ש.













.

לאיתן אורבך נכנסו יותר מדי מים לאוזניים

אחת מתוך שלוש המעליות בברזל 3, בניין משרדים בשכונת רמת החייל בתל אביב, הושבתה. מה שהביא את שתי המעליות הנותרות לפעול כמעליות שבת ולעצור כמעט בכל קומה.

בשני האחרון האקס-מהפכה סנדרה רינגלר והאקס-שחיין איתן אורבך עלו באחת המעליות האלה. אורבך יצא בכל קומה החוצה בזמן שרינגלר צועקת לו: "עוד לא! זאת לא הקומה שלנו! אנחנו יורדים בקומה שבע של אולפני מימד!", מה שלא הפריעו לו לצאת החוצה בקומות 3,4,5. הרב שד"ל נזכר בערגה בצ'ומפי ואין-שם.

קרדיט ובדיחה, בדיחה וקרדיט

קרדיטים:

*** לא מחמיץ ממטר: אדם סרור
*** שמנת חמוצה: ציפי ערוסי
*** חמוץ מתוק: אמנון-אייטמים
*** מחמיצן כרוני: דני גבעתיים
*** חמץ שעבר עליו הפסח: דן תומר
*** חומצה: אריאל כץ

*** ולסיום בדיחה, כמו שפעם היה בציפורה: צופית גרנט אירחה את בוצ'צ'ו המלך ואת קולגת הפפראצי ברק פכטר, כולל שאלות חטטניות בעניין זהותו המינית של האחרון. בוצ'צ'ו המשועשע אמר: "הוא הולך רק עם נשים פלשינאיות". זה אומר שזכריה זביידי יכול להמשיך לישון בשקט?

איבונה קרוגליאק מתעדשת

קבלו נון-פפראצי: היה לנו אחלה פפראצי אם מלכת היופי לשעבר איבונה קרוגליאק הייתה מתעטשת, אבל מה לעשות שהיא רק מתעדשת?

  • עוד באותו נושא:
  • סלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully