וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטני ספירס מתאבדת

שירות וואלה! סלבס

4.3.2007 / 14:51

המשוגעת צרחה "אני השטן!" ואז תלתה את עצמה, כך מדווח המגזין New Of The World. למזלה, גם בזה היא לא משהו

הפעם כמעט איבדנו אותה סופית. המגזין הבריטי New Of The World מדווח כי בריטני ספירס ניסתה להתאבד בתלייה במהלך שהותה במכון הגמילה. הסאגה התחילה בריצת אמוק סביב הקליניקה בה בריטני מאושפזת, אחרי שכתבה את המספר 666 על ראשה הקירח, בכתה וצרחה לכל עבר: "אני השטן! אני זיוף!".

"מאוחר יותר באותו לילה, בריטני ניסתה להרוג את עצמה", אמר מקורב לספירס, "היא חיברה סדין למנורה וקשרה אותו סביב צווארה. פרמדיקים הגיעו לשם במהירות, ולמזלה היא לא נפגעה. זו הייתה ככל הנראה קריאת מצוקה".

המצב הבריאותי-מנטלי של ספירס לא משהו. קיימת טענה כי ההתנהגות שלה נגרמה כתוצאה משימוש במטמפטמין, המוכר גם כ"ספיד" או "קריסטל", שעושה נזק למוח ולמערכת העצבים וגורם לפרנויה, אלימות ובלבול. עוד בעבר נאבקה בריטני בסמים וחבריה מספרים כי היא נהגה לעשות קוקאין.

גם בשבוע שעבר התכוונה הבלונז' להתאבד בעזרת שני בקבוקים משפחתיים של משכך הכאבים 'טילנול' וצעקה: "אני הולכת לעשות את זה! סיימתי עם הקרקס המזויין הזה!". חברה שלה שכנעה אותה לרדת מהרעיון.

בריטני וקיי-פד עד המוות?

ומה קורה בגזרת קיי-פד? בריטני עדכנה את האקס קווין פדרליין שהיא מעוניינת בו שוב, כולל חידוש נדרים ואפילו הריון. היא מתכננת כעת חיים חדשים להם ולילדיהם בלואיזיאנה.

מקור בקליניקה סיפר: "בריטני מבינה כי קווין היה הסלע היציב בחייה וכמה היא איבדה שליטה לאחרונה. היא שוחחה עמו שעות בטלפון כל לילה ואמרה לו כמה היא אוהבת אותו. היא רק רוצה להיות איתו שוב והיא חושבת שילד נוסף יחזק את נישואיהם. היא נראית הרבה יותר רגועה. היא בריטני אחרת מאשר הייתה בתחילת השבוע".

וואלה! סלבס משרטטת 555 וצורחת ברחובות: "אני שום בצל!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully