וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית קברות לנון-אייטמים: מירי רגב קונה בזול

פיני אסקל

10.2.2007 / 4:00

מיקי חיימוביץ' בוחרת ירקות, מאיה בוסקילה מחליפה רצועות, עליזה אולמרט עושה קניות ומירי רגב קונה בזול. לא לשכוח לנחם אבלים

כמה סימבולי היה לשדר את סרט הקולנוע "מגדל פיקוח" בכיכובם של ג'ון קיוזאק, בילי בוב ת'ורנטון, קייט בלאנשט ואנג'לינה ג'ולי יומיים אחרי שמטוס "איבריה" ישב על הזנב של מטוס אל-על ורק בנס נמנע מגה-אייטם טראגי.

קברניטי בית הקברות חושפים כאן לראשונה כי גם להם יש קופסה שחורה. בקופסה השחורה שומרים אנו נון-אייטמים גנוזים לשעת חירום, אותם שולחים לנו גם קולגות מאמצעי תקשורת מתחרים. רוצה הקברן לומר: "אם רואים מג'-נון רכוב על מטאטא, צריך להגיד לו מברוק על הסוס" (פתגם עירקי עתיק יומין).

יוסי מילשטיין במזומנים

נון-אוליגרכי: ראשון, 9 בבוקר, פנקס פינת אבן גבירול. יוסי מילשטיין, דובר הגאידמקיה, יוצא מהמכונית למשוך מהכספומט קצת מזומנים. אממה, מתחלף הרמזור לירוק. הנהג של מילשטיין נשאר לעמוד, עד שנהגים חסרי סבלנות שעומדים מאחוריו מתחילים לצפור.

הנהג של מילשטיין נאלץ להתקדם ועוצר באדום לבן מול בית וואלה!. בניגוד לשרירי הלשון עליהם מתאמן הדובר ביומיום, הוא נאלץ לאמץ את שרירי השוקיים.

למאיה בוסקילה אין תיק

היו ימים שבבית קברות היינו פותחים תיק על מחדלים כאלה, אבל בגלל שזו בוסקילה נסתפק בנון-אייטם. מאיה בוסקילה נכנסה לחנות תיקים, ראתה אחד שמצא חן בעיניה וביקשה רק להחליף את הרצועה למשהו קצת יותר בוסקילי. התקשרה המוכרת למעצב יגאל סגל והסבירה לו מה מאיה רוצה, אז אחרי שסגל אמר שזה קצת תיק בשבילו עכשיו, מאיה יצאה בידיים ריקות.

מיקי חיימוביץ' בעונת המלפפונים

נון-ניוז: רביעי, 20:45, בדיוק בזמן בה היא בדרך כלל סוגרת את המהדורה ויעקב משחרר את העניבה, מיקי חיימוביץ' קופצת למכולת ברחוב דיזנגוף בטרנינג מלא עם הילדה. באווירת "והנה ידיעה שהגיעה אלינו זה עתה", מיקי בוררת בקפידה ירקות, שזה אומר לבחון כמה עד שמגיעים לעגבניה הכי נכונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

פינתו הקבועה הלפעמים-קבועה-ולפעמים-לא של שליין

הגולש ליאור שליין מתבקש להפגין נוכחות גדולה יותר ברחוב, למרות שהתוכנית יומית ולמרות שזה קשה. אחרת, הפינה תבוטל. בקיצור, כמו שהבנתם, השבוע לא.

המון נון-אייטמים נון-מפותחים (אבל שווים, הכי שווים)

* כוכב נון-לד: רביעי לפנות ערב. ריקי גל, עם פאוץ' החגור למותניה, קונה קרמים במשביר לצרכן ועוקפת בנון-תשומת לב את המקור. אתם יודעים לבד, יש לה חולשה לתורים.

* נון כוחותינו על כוחותינו: תת-אלוף מירי רגב, דו"צ בשבילכם, צועדת בגבעתיים כשידיה עמוסות מכל טוב שארוז בשקיות רשת "זול פה". אנחנו קונים ב"חצי חינם", כדי למנוע דו"צ.

* נון בהילוך רישון: אושרי כהן ממשיך לגלגל ופותח סניף ראפ אנד רול שני ברישון, אחרי הרישון שפתח בהרצליה.

* נון-ירושלים: רביעי, 9 בבוקר. עליזה אולמרט, אשת אודי, ואקס ח"כה אתי לבני, סוג של (איי-אה) גירלפרנדס, מטיילות בשנקין (תל אביב!) ועושות (איי-אה) ווינדו שופינג.

* נון-אתיופי: מוקי חש עידן רייכל ורוכב על אופניים. כמה דקות לפני כן הוא הלך עם קרן פלס ברוטשילד כששנינם מחזיקים את הכידון בפלס. לא רחוק מהם יושב פיני טבגר וקורא ספר בשדרה - מתכון מצוין ללכידת כוסיות? נסו כוונות נסתרות להיכנס לבית קברות.

* רביעי, 11:56, רחוב ירמיהו. אלון מזרחי, האווירון, כמעט מתנגש במישהי ומתנצל. באווירון זה לא היה קורה.

קרדיט ובדיחה, בדיחה וקרדיט

קרדיטים:

פקח אני פורק סחורה: אדם סרור
יודע חקלאי פיקח: אמנון-אייטמים
פיקוח עירוני: דני גבעתיים
מגדל פיקוח: דן תומר
עיניים פקוחות לרווחה: ציפי ערוסי

ולסיום בדיחה, כמו שפעם היה בציפורה. חדש במטוס איבריה: הנוסעת שיושבת בביזנס מתבקשת להגיע ולתרום את איבריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully