וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר מתפשטת, אמא צועקת

1.12.2006 / 3:34

מה עשתה ציפי לוין, האם והסוכנת, לאחר שצוות צילום של אתר האינטרנט 'לילה' צילם את בתה בלי חולצה?

במהלך צילומים של בר רפאלי לפרסומת סלולרית, ליוו את מצלמות ההפקה גם מצלמות אתר האינטרנט 'לילה' שהתלוו לאירוע. ציפי לוין, האם והסוכנת של הדוגמנית, תדרכה את צוות הצילום, ששידר מסט הצילומים בשידור חי, לצלם אך ורק את מה שהם רואים במוניטור של ההפקה ושום דבר מעבר לזה - לא מאחורי הקלעים, לא ללוות אותה ממקום למקום, כלום.

בשלב מסוים הורידה בר את הבגדים ונשארה בבגדיה התחתונים בלבד. צוות הצילום המשיך לצלם, בתמימות, מכיוון שההתערטלות נראתה במוניטור של ההפקה. גברת לוין קלטה לפתע איך בר נחשפת לעיני כל גולשי 'לילה', ועל פי מקור על הסט, החלה לצעוק כלפי צוות הצילום ודרשה מהם לעזוב את המקום.

מאחר שבאתר 'לילה' הבטיחו לגולשיהם שיוקרן הסרטון של בר מתחילתו ועד סופו, נאלצו מרגע זה ואילך לצלם בלופ את החומרים שהיו להם עד אותו רגע, כולל ההתפשטות של בר רפאלי.

"בשידור חי קורים דברים לא צפויים ודברים צצים מול המצלמה"

- ציפי, מה יש לך, גברת לוין?
- אני לא יכולה לדבר אתך על זה כרגע ואין לי מה לומר מעבר לזה".

שלומי מינץ, מנהל אתר האינטרנט 'לילה', מסר בתגובה: "בר רפאלי מהממת והתנהגה כמו כוכבת הוליוודית על הסט. אנו מתנצלים אם נגרמה לה עוגמת נפש כלשהי על כך שגולשים רבים ראו אותה בבגדיה התחתונים בשידור חי. בשידור חי קורים דברים לא צפויים ודברים צצים מול המצלמה. נאלצנו לקבל את טענותיה של ציפי והפסקנו את השידור החי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully