וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: אייל גולן (לא) שומר בבטן

24.4.2014 / 18:42

בין החבר החדש של אירית רחמים לעונש של התאומות מלול - אייל גולן ורוסלנה רודינה מצפים לילד ואפילו מדברים על חתונה. כל האירועים שעשו לכם את השבוע. וואלה! סלבס רושמת

בימוי: דובי קליין, עריכה: מאיה בן ניסן

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, הכי מדוברים, הכי שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?

אל המקום החמישי מגיעים בני העדה המרוקאית. או יותר נכון, המפורסמים שרצו להראות שהם לא מורמים מעם ופרסמו תמונה שלהם מחגיגות המימונה - תוך שהם בולסים מופלטות. כך ראיתם את הדבש ניגר מפיהם של משה פרץ, שירי מימון ודורית בר אור.

מי שהחיים שלהן הם לא ממש דבש, הן התאומות מלול, שהורשעו השבוע בגניבת בשמים בסך מאות שקלים, כשהיו בנות 15. בית המשפט החליט שעליהן לשלם קנס של כ-1,000 שקלים והוסיף על כך חצי שנת מאסר על תנאי. עכשיו הן כבר מרגישות את העוקץ של הדבורה.

אייל גולן. תמונות גולשים
בשעה טובה וזה. אייל גולן ורוסלנה רודינה/תמונות גולשים

וכעת לאחת שנראה שהחיים שלה הם הכי דבש שיש. חמסה, טפו. כן נו, בר רפאלי, שהפתיעה את כולם ועלתה על שמלות כלה, לצרכי עבודה! הבלונדה ההורסת הצטלמה להפקת אופנה למגזין ספרדי ונתנה לכולם (בעיקר לעדי עזרא) איך היא תיראה ככלה. רמז לבאות?

ומכלה לעתיד אחת לכלה לעתיד אחרת (אולי...) - כשהפעם מדובר באירית רחמים, שאחרי תקופה ארוכה שבה היתה רווקה לוהטת, שוב יוצאת משוק הפנויים פנויות. השורדת במיל' חובקת חבר חדש בן 52, שבזמנו הפנוי הוא גם נהג מירוצים.

במקום הראשון נמצא מישהו שמסרב לרדת מהכותרות - הלא הוא אייל גולן. אלא שהפעם, בניגוד לפעמים הקודמות, מדובר בבשורות טובות - הזמר ובת הזוג רוסלנה רודינה מצפים לתינוק משותף. אה כן, מקורבים לשניים מוסרים כי הם גם מדברים על חתונה קרובה. שיהיה במזל וכאלה.


וואלה! סלבס מצפהנ גם היא לתינוק של גולן. היא אפילו מוכנה לשמש כבייביסיטר, של רוסלנה!


עוד רשימות? הכל ממש כאן

רכלו על הרשימה של וואלה! סלבס בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully