וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: יונית לוי בהריון

וואלה! סלבס

6.5.2013 / 22:18

סוף סוף זה קורה: כשנה וחצי לאחר שהתחתנו, המגישה הלאומית ובעלה, עידו רוזנבלום, נמצאים בחודשי הריון ראשונים. כן, הצאצא המלכותי בדרך. וואלה! סלבס רוצה להיות הסנדק

קולולו: עכשיו, אחרי אינספור ספוקלציות ושמועות, אתם סוף סוף יכולים לסמס מזל טוב למגישת החדשות הלאומית, יונית לוי, ולבעלה, איש הטלוויזיה עידו רוזנבלום, שנמצאים בחודשי הריון ראשונים.

כפי שנודע לוואלה! סלבס, לוי, שמיום חתונתה הייתה קורבן לשמועות בדבר הריונה, אכן נמצאת בתחילתו של הריון ראשון לה ולבעלה. "הם מנסים לשמור על הדבר בסודי סודות", סיפר מקורב, "יונית ידועה בקנאות שלה לפרטיותה ולכן אין הרבה אנשים שיודעים על זה". ועכשיו?

יונית לוי, עידו רוזנבלום. נמרוד סונדרס
שיהיה במזל. יונית לוי ועידו רוזנבלום/נמרוד סונדרס

מקורבים לזוג ידעו לספר כי יונית הודיעה לבכירים בחברת החדשות כי היא אכן בהריון, כך ששעליהם להתחיל להתארגן למצב בו תשהה בחופשת לידה. תאונת הדרכים שעברה היום, ממנה יצאה במצב קל, כנראה לא הרגיעה את הקרובים אליה.

כזכור, עידו ויונית הכירו לפני כארבע שנים בתיווכה של חברתם המשותפת, גל גבאי, ולפני כשנתיים, במהלך יום הולדתה ה-34 של לוי, שנחגגה במסעדה ביפו, כרע עידו ברך והציע נישואים אל מול עיניהם המרוגשות של מספר חברים מצומצם. בסוף הארוחה המשיכה החבורה העליזה לספארי, שם ערכו סיור לילי.

באוקטובר לפני כשנה וחצי, נישאו השניים בטקס מצומצם ביותר במרפסת ביתם. לוי ורוזנבלום, שכאמור קנאים לפרטיות שלהם, הציבו שומרים מסביבו לבניין וגידרו את המרפסת עם עצים גבוהים על מנת שצלמי הפפראצי לא יוכלו לצלם מהבניינים הסמוכים.

את תגובת הזוג לא ניתן היה להשיג עד לפרסום הידיעה.


וואלה! סלבס לא שמחה ככה מאז שג'סטין ביבר נולד.


החתונה של עידו ויונית - כל הפרטים

אורח חוזר: אשטון קוצ’ר בדרך לישראל

ברכו את הזוג במזל טוב גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully