וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה אמה ווטסון?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

29.8.2014 / 0:32

הילדה המכשפת מסרטי "הארי פוטר", התבגרה מול המצלמות והפכה לברבור אופנתי שהעולם אוהב לראות על השטיח האדום? לא תאמינו איך אמה ווטסון גדלה מול המצלמה. וואלה! סלבס צ'ארמרית

אימג'בנק GettyImages

שימו לב, הילדונת שובבה של "הארי פוטר" היא פאשניסטה ושחקנית מתוחכמת. את אמה ווטסון, שנולדה בשנת 1990 (כן, היא בסך הכל בת 24), העולם מכיר יותר ממחצית מחייה. ככה זה כשעשר שנים אחרי שנולדה, העלמה נבחרה לגלם את אחד התפקידים הראשיים בסדרת הסרטים שכל העולם ציפה לראות. גיל ההתבגרות מעולם לא היה מתועד כל כך על ידי צלמי הפפראצי (טוב, אולי מלבד זה של מקולי קאלקין).

ווטסון הבריטית, שאתם אולי זוכרים בתור הרמיוני מסדרת הסרטים (הבלתי נגמרת) על הקוסמים הצעירים - גנבה את ההצגה כמעט בכל סרט שאליו נקשרה. כאשר סיימה את ההתחייבות עם בית הספר לכשפים, לא רק שקיצצה את השיער והדהימה על השטיח האדום, אלא גם הפכה לדוגמנית של מותגי אופנת על מרשימים והרשתה לעצמה לגלם ילדות רעות במיוחד על המסך. כנראה שככה הבויפרנד הספורטאי שלה אוהב את זה.

כדי לבחון מה קרה לפנים של ווטסון, וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת הזמן יחד עם אמה-הרמיוני, כשהיא מציגה לכם את השינוי החיצוני שעברה מאז שהיתה ילדונת בת עשר שזכתה לג'וב חייה ועד לאחרונה, כשהיא שחקנית צעירה שבוררת את התפקידים שלה כמו את הבגדים שלה. כי כמה שיותר יוקרתי, כך יותר טוב.


וואלה! סלבס היתה שמחה לכישוף שיהפוך אותה לבלונדינית. הרי בכל פעם שהיא מחמצנת, זה נראה ירוק יותר.


עוד מתיחות פנים: מתיו פרי | רובין וויליאמס | ג'ואן ריברס | סיימון קאוול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully