וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנה מתיו פרי?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

22.8.2014 / 1:05

מי היה מאמין שצ'נדלר בינג כבר בן 45? הזדמנות מצויינת לראות איך כוכב "חברים" התבגר מול המצלמות, במהלך שני העשורים שחלפו מאז שהסדרה עלתה על המסך. וואלה! סלבס שידור חוזר

אימג'בנק GettyImages

מכירים את זה שחבר שלכם, אדם שאתם מכירים כבר שני עשורים, חוגג את יום הולדתו ה-45? אז אחלו מזל טוב לכוכב המתבגר של "חברים", מתיו פרי, או כפי שאתם כנראה מכירים אותו - צ'נדלר בינג. נכון, זה שמבלה על מסך הטלוויזיה שלכם בתור כוכב הסדרה הקומית, שהלהיבה את העולם במהלך הניינטיז וכנראה ראיתם בשידור חוזר עשרות פעמים.

האיש שגילם את הדמות עם השם הכי הזוי בטלוויזיה, בסדרה שהפכה להצלחה בת עשר עונות (ואינספור שידורים נוספים), נמצא תחת אור הזרקורים כמעט כל חייו. בתקופת צילומי "חברים", עבר פרי תאונת סקי קשה שאחריה החל לקחת כדורים להקלה על הכאב, שהביאו להתמכרות ולעלייה וירידה במשקלו. כן, זה מה שהביא לשינוי במראה שלו מול המצלמות. מאז, ניסה את מזלו על המסך כמה פעמים בתור הכוכב הראשי, אך לא ממש הצליח לשחזר את המזל שהיה לו כשלוהק לתפקיד עם החברים.

כדי לבחון מה קרה לפנים של פרי, וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת הזמן יחד עם מיסטר צ'נדלר בינג - כשהיא מציגה לכם את השינוי החיצוני שעבר מאז שהיה שחקן צעיר ועד לאחרונה, שהוא נשען בעיקר על תהילת העבר שלו.


וואלה! סלבס תמיד היתה במחנה של ג'ואי, למרות שהיום הוא כנראה נראה כמו סבא שלו.


עוד מתיחות פנים: רובין וויליאמס | ג'ואן ריברס | סיימון קאוול | בקסטריט בויז

  • עוד באותו נושא:
  • מתיו פרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully