וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנה סיימון קאוול?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

1.8.2014 / 0:23

מר "אקס פקטור" של תכניות הכשרונות מסביב לעולם, זכה לביקורת על כך שתרם לצה"ל עשרות אלפי דולרים? זה לא אומר שלא תוכלו לבחון איך סיימון קאוול התבגר. וואלה! סלבס אודישן

מתיחת פנים, סיימון קאוול/מערכת וואלה! סלבס

לצד הכותרות שעשה מבצע צוק איתן בעולם והכוכבים שמחו על פעולותיה של ישראל, היו גם כאלה שהתרגשו לגלות שיש כמה אנשי בידור במביעים הזדהות עם יזראל הקטנה. נניח, סיימון קאוול - שופט הריאליטי ואחד האנשים החשובים ביותר בעולם המוזיקה הגלובלי - שתרם לפני כמה חודשים סכום של עשרות אלפי דולרים למען צה"ל, אך רק לפני כמה ימים זכה על כך לביקורת שלילית. אבל כמה הישראלים באמת מכירים את פרצופו של השופט החריף?

קאוול בן ה-54, שרק בשנה האחרונה הפך לאבא לבן בכור (מרעייתו לשעבר של חברו הטוב, אבל זה כבר סיפור אחר), מופיע כבר למעלה מעשור על מסכי הטלוויזיה ברחבי העולם. מלבד תפקידו כאיש הרע בשולחן השופטים של "אמריקן איידול" ומאוחר יותר גם "אקס פקטור" האמריקנית, הוא מככב בכמה תכניות במולדתו אנגליה וגילה כמה מהאמנים האהובים בעולם (היוש, ליאונה לואיס ולהקת וואן דיירקשן). הכי מוכשר.

אבל איך השתנה חובב ישראל עם השורשים היהודיים? למרות שבילה בהוליווד חודשים ארוכים, סימני הגיל אכן נראים על פניו של מיסטר קאוול, שכבר רגיל לשטיחים האדומים והפפראצי. כדי לבחון מה קרה למראה שלו, וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת הזמן יחד עם סיימון - כשהיא מציגה לכם את השינוי שעבר מאז שהיה איש מוזיקה עם אוזן משובחת ועד לימים אלה, שבהם הוא משתמש בהון שלו גם כדי לתמוך בחיילי צה"ל.


וואלה! סלבס ניסתה לעבור אודישן לתפקיד מנקת הכיורים של סיימון, אבל מתברר שהיא לא מצטיינת בשפשוף כמו שחשבה.


עוד מתיחות פנים: בקסטריט בויז | ונסה וויליאמס | ג'יי זי | קייטי פרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully