וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנה ג'יי זי?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

11.7.2014 / 0:12

הראפר המפורסם בעולם והמוזיקאי המוכשר אולי נראה קשוח כלפי חוץ, אבל בבית כנראה שביונסה היא הביג בוס. איך ג'יי זי התבגר מול הפלאשים הנוצצים? וואלה! סלבס בנדנה

אימג'בנק GettyImages

הוא אחד מאמני הראפ-היפ הופ המצליחים בעולם, אושיית סטייל מהשכונה וכמובן, בעלה האוהב של ביונסה - קוראים לו ג'יי זי, או כפי שנולד, שון קורי קרטר. הראפר שיחגוג בסוף השנה את יום הולדתו ה-45 (!), פעיל כבר כמעט 20 שנים בסצנה המוזיקלית, שבמהלכן הפך לא רק להיות אמן מוערך אלא גם אחד האנשים המוכרים בעולם.

ה"גנגסטר" שגדל בשכונת מצוקה בברוקלין, הפך להיות מוזיקאי שזכה בשלל פרסים, טיפח חברות קרובה עם כמה מאנשי הבידור המוכרים בעולם (היוש, קניה וריהאנה) ואפילו הקים חברת תקליטים משלו. בדרך, הגיע כמובן גם להישג הכי גדול של חייו - כיבוש מיס נואלס, שמבלה איתו כבר 12 שנים (בלי להזכיר את העובדה שאחותה הקטנה החטיפה לו מכות לאחרונה!).

אז איך הבחור מהצ'כונה בניו יורק התבגר, עם כל האורות הבוהקים סביבו? כדי לבחון מה קרה לפנים של ג'יי זי, וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת הזמן יחד עם הראפר הקשוח - כשהיא מציגה לכם את השינוי החיצוני שעבר מאז שהיה ילדון בעצמו ועד לידת בתו, בלו אייבי. מחוספס? לא תאמינו עד כמה.


וואלה! סלבס לא מסתבכת עם ראפרים, כי היא מפחדת מחרוזים מילוליים.


עוד מתיחות פנים: קייטי פרי | קתרין זיטה ג'ונס | זאק אפרון | ריאן גוסלינג

  • עוד באותו נושא:
  • ג'יי זי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully