וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנה בראדלי קופר?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

25.4.2014 / 4:32

האם בראדלי קופר הוא הגבר הכי סקסי עלי אדמות? שימו לב איך התבגר השחקן המעורך - זה שבין עצירה לעצירה בווגאס, מתבגר יפה ולא ממהר להתחתן בעצמו. וואלה! סלבס קופרמן

אימג'בנק GettyImages

האם הפעם הראשונה שבה ראיתם את בראדלי קופר, כוכב הוליוודי לוהט לכל הדעות, היתה כשראיתם אותו עוצר על המסך הגדול בדרך לחתונה (בווגאס, בבנגקוק ובשלל ההמשכים לסרט המשעשע)? כיוון שקופר בן ה-39, מככב על המסך כבר מאז סוף הניינטיז, אז עוד היה צעיר מבטיח ולא השחקן הנוצץ, זה שבוחר תפקידי איכות שמזכים אותו במועמדויות לאוסקר.

לא ברור אם העולם זוכר, אבל התפקיד הראשון שהציג את קופר לעולם היה דווקא בתור סטוץ אנונימי של קארי ברדשאו - זו של "סקס והעיר הגדולה". רגע אחר כך, הצליח להפציע על המסך בעוד כמה סדרות עד שעשה את ההסבה המתבקשת לשחקן קולנוע איכותי, כזה שלא רק מבלה עם נשים כמו רנה זלווגר וזואי סלדנה בחייו האישיים, אלא גם מתאהב בג'ניפר לורנס על המסך.

אבל איך השחקן שנבחר לפני כמה שנים ל"איש הכי סקסי עלי אדמות" התבגר עם השנים? כדי לבחון מה קרה לפנים של בראדלי, וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת הזמן של מיסטר קופר - כשהיא מציגה לכם את השינוי החיצוני שהגבר גבר עבר מאז שהיה שחקן צעיר ומבטיח ועד לשנים האחרונות, כשהוא אחד האנשים הכי נכונים בתעשיית הזוהר האמריקנית.


וואלה! סלבס מאוהבת בבראדלי קופר עוד מאז שהיה ביצית. כבר אז היא זיהתה את הפוטנציאל!


עוד מתיחות פנים: אלישיה קיז | קמרון דיאז | סלין דיון | מילה קוניס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully