וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיוחד: המפורסמים כותבים לחיילי צה"ל

וואלה! סלבס

25.7.2014 / 0:00

בין הריצה למקלט והצפייה בערוצי החדשות, כמה אנשי בידור ישראלים מצאו זמן לכתוב לחיילים מילות עידוד - בתקווה לנסות ולחזק אותם בזמן מבצע צוק איתן. פרויקט מיוחד. וואלה! סלבס שלום

רפי דלויה

לא משנות עשרות ההפגנות של פעילים הימין ומהשמאל הפוליטי בעורף, עזבו את מגוון הדעות השונות של העם - כולם מסכימים על דבר אחד: חיילי צה"ל הם ללא ספק הגיבורים האמיתיים של מבצע 'צוק איתן'. כן, מגיעים להם את מלוא הכבוד, ההערכה וגם החיזוקים.

וואלה! סלבס החליטה לערוך פרויקט מיוחד - שבמסגרתו פנתה לאנשי בידור מפורסמים וביקשה מהם לכתוב מספר מילות חיזוק לחיילים האמיצים שלוחמים בשטחים - בתקווה שאכן יקראו את המילים החמות ויבינו שכל עם ישראל עומד מאחוריהם.

קבלו את עפר שכטר, ליאור נרקיס, שירי מימון, בר רפאלי וכוכבים גדולים אחרים, שנותנים את הפרחים לצה"ל, בהצדעה.

בר רפאלי: "גאה בחיילי צה"ל המופלאים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"מהרהורי לבי... זוהי המלחמה הראשונה שאני חווה כאדם בוגר וזה לא קל, לגמרי לא קל. זה קורע את הלב והנשמה, מייסר ומעציב ומדכא ומפחיד. אולם מנגד, אני נפעמת מחוסנו, מאנושיותו, מעמידותו, מכוחו ומגדולתו של עם ישראל בזמן זה. והחיילים!!!! הילדים המופלאים, האמיצים, הנכונים והמוכנים לצאת לקרב צודק זה, ללא פחד וללא מורא, על מנת להגן על המדינה.

אני גאה להיות חלק מהעם הנפלא הזה, אני גאה בחיילי צה?ל המופלאים, שעושים עבורנו את כל שביכולתם להעניק לנו את השקט והשלווה שאנו כה מייחלים לה. זה המקום להוסיף - 'עוד לא אבדה תקוותנו, התקווה בת שנות 2000, להיות עם חופשי בארצנו , ארץ ציון ירושלים!'. לבי תפילה שהמבצע יסתיים במהרה וללא אבדות נוספות לחיילנו. אמן!! והחשוב מכל... יהי זכרם של הנופלים הגיבורים נצור בלבנו לעד באהבה ובהערכה אין קץ, בר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

אייל גולן: "תחזרו אלינו בריאים"

אייל גולן בקליפ לשיר "כשאת איתו".
אייל גולן בקליפ לשיר "כשאת איתו"

"מידי יום אני מתפלל לאלוהים, מתפלל שישמור עליכם חיילים גיבורים. אתם הבנים של כולנו, רק תחזרו אלינו בריאים ושלמים. אמן ואמן".

מיה דגן: "תשמרו על עצמכם"

מיה דגן. ראובן שניידר
מיה דגן/ראובן שניידר

"לאורך כל ילדותי, אבא שלי, לא היה בבית. הוא היה בצבא. סגן אלוף בחיל חימוש. נלחם בששת הימים, נפצע במלחמת לבנון הראשונה, הקדיש את חייו לשמור על המדינה הזאת. אני זוכרת שכל החיים הייתי נורא גאה בו, שהוא אבא שלי.

אני מרגישה אותו דבר עכשיו - גאווה גדולה! שאתם שומרים עלינו, ומאחלת לכם את אותו דבר שאיחלתי לאבא שלי - תחזרו בשלום ותשמרו על עצמכם. אוהבים אותכם פה מאוד. תודה!!!".

מיקי בוגנים: "עם ישראל כולו מחזק את ידיכם"

מיקי בוגנים. זוהר שטרית,
מיקי בוגנים/זוהר שטרית

"אני חושב שבימים קשים שכאלה, כל האנרגיה צריכה להיות מכוונת לעידוד, לתמיכה ולאיחולים לחיילים האמיצים והמדהימים, שמחרפים את נפשם בלחימה, במטרה לשמור ולהבטיח את שלומנו. בואו לא נטעה - מדובר בצבא הכי הוגן, הכי מוסרי והכי טוב בעולם, שמורכב מטובי בנינו, אחינו וילדינו, ושאף אזרח לא ישכח את זה!

במדינה שבה חילוקי דעות היא דבר שבשגרה, כולם מתאחדים מול קונצנזיוס אחד שהוא הצבא - ימנים, שמאלנים, נשים, גברים, דתיים וחרדים - זה הזמן להתאחד ופשוט להודות לצבא ולחיילים המדהימים האלה, על העבודה הקשה שהם עושים. חיילים יקרים, עם ישראל כולו מחזק את ידיכם ועומד מאחוריכם כל הזמן. מי ייתן ותחזרו הביתה במהרה, בשלום ולשלום, בשביל שתוכלו לשמוע כמה העם הזה אוהב אתכם! ישר כח, עם ישראל חי!".

שרית חדד: "שאלוהים יברך את כל חיילי צה"ל"

מופע יום העצמאות. רפי דלויה
מופע יום העצמאות/רפי דלויה

"אני אמנם עדיין לא אמא, אבל בכל רגע מאז החלה המלחמה, אני לא מפסיקה לחשוב על הקשר שבן אם ובנה החייל. המחשבה שאימהות לחיילים לא יודעות באופן וודאי שבנם יחזור הביתה, מעלה בי דמעות ותחושת תסכול. זה ברור שכל צלצול טלפון, כל דפיקה בדלת, כל מבזק חדשות מאיץ את דפיקות הלב ורף החרדה רק עולה עד לתחושת חוסר אונים.

אני מעריצה את האימהות הללו, ובאותה נשימה אני מעריצה את החיילים שלנו - על האומץ, על המוטיבציה ועל היכולת לשים את עצמם בסיכון כל כך גבוה עבור המדינה. אני מניחה שבסתר ליבם, הדאגה על מי שנשאר מאחוריהם, קיימת בכל רגע בלחימה, וזה כנראה מה שנותן להם את הכוח לעמוד בכזו גבורה במשימות שהם נדרשים לבצע.

בזמן שכולנו מנהלים חיי שיגרה בזכות החיילים שלנו, הם בעצם מאפשרים לנו חופש. חופש שהוא כל כך לא מובן מאליו. בזמן שאנחנו ישנים, אוכלים, עובדים - הם נלחמים! למרות שהמלחמה הזו נכפתה עלינו, אנו עם חזק! עורף וצבא מאוחדים יחד, בזכות הצבא שלנו שהוא צבא העם - צבא שבנוי על הבנים, אחים, אבות ובעלים שלנו, החוזק שלנו ברור והמלחמה שלנו צודקת. שאלוהים יברך את כל חיילי צה"ל וישמור עליהם בריאים ושלמים. אמן".

דודו אהרון: "כולם כאן מחכים להצדיע ולהריע לכם"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אתם שם הגיבורים שלנו בחזית, בתוך שדה הקרב, כשהנשק על כתפיכם ותפילה בשפתותיכם. אתם שם כדי להגן על חיינו, תוך כדי שאתם מסכנים את החיים שלכם.

אמיצים שלנו, בזמן שאנחנו ישנים כמה שעות, אם אפשר לישון בכלל בימים אלו, אתם שם נלחמים על זכות הקיום שלנו, מקווה שאתם בסדר... איבדתם את החברים שלכם בשדה הקרב, שנפלו על קידוש השם. כשבכיתם עליהם, בכינו יחד איתכם. אתם תהיו חזקים בשבילם ובשבילנו. כולנו אתכם, דואגים ומחבקים. תחזרו בשלום כולם כאן מחכים להצדיע ולהריע לכם".

לירון ויצמן: "במילה אחת - תודה"

לירון ויצמן. סיון פרג', ספק 500
לירון ויצמן/ספק 500, סיון פרג'

"לחיילים הגיבורים והאמיצים שלנו! שעושים עבודת קודש, שומרים עלינו ודואגים להמשך חיינו השקטים במדינת ישראל! במילה אחת, אני רוצה להגיד לכם תודה. פשוט תודה. אתם משמשים לכולנו לגאווה ענקית - הגברים שבגברים, מלח הארץ, ללא ספק. שמרו על עצמכם מול האויב, תתמודדו בגבורה עם כל מכשול וחזרו הביתה בשלום למשפחותיכם ויקירכם כמה שיותר מהר.

הלוואי שעם יציאתכם משדה הקרב, תבוא גם הבשורה שהעם שלנו בטוח, בלי פחד ממלחמה. אוהבים, דואגים לכם ומחכים לבשורות טובות".

הראל סקעת: "הלב מלא בגאווה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הלב מלא בגאווה. במדינת ישראל, בחיילים שלנו. חיזקו אימצו והיו גאים בעצמכם, לפחות כמו שכל האזרחים גאים בכם. גיבורי אמת. ה? צבאות עמכם וצבא השמים יעמוד לימינכם... חיזרו הביתה בשלום!".

שירי מימון : "כל אחד מכם גיבור ונצור בליבי"

שירי מימון. אביב חופי
שירי מימון/אביב חופי

"חיילים יקרים., זוכרים שהייתם ילדים והסתכלתם בהערצה על הגיבורים במדי הזית? הם צעדו עם נשקם ואבק על נעליהם, הם נראו גבוהים, חסונים וגדולים נורא. גיבורים. היום אלה אתם. כאמא וכאזרחית שנולדה וחונכה כאן אני מסתכלת בהערצה עליכם ומבינה שבלעדיכם, אני לא יכולה לחיות במדינה שלי. אני מבינה שבלעדיכם אני וכל מדינת ישראל לא נוכל להניח ראש על הכר, להרדים את ילדינו ולדעת ששומרים עלינו. בלעדיכם אנחנו לא קיימים.

באיזו מדינה ילדים בני 18 סוחבים על גבם אומה? כאן בישראל. כי נולדנו למציאות הזו וננצח אותה. בזכותכם ננצח את הטרור. ננצח את שונאינו ומבקשי רעתנו. חיילנו נהרגו ונפצעו למעננו, למען מדינתנו וחשוב שזה לא יהיה לחינם. אנחנו מקדשים את החיים. אז בבקשה שימרו על עצמכם בשבילנו. כל אחד ואחד מכם מקודש, גיבור ונצור בליבי. חיזרו בשלום. באהבה, שירי מימון".

עפר שכטר: "דמעות של התרגשות"

עפר שכטר. אביב חופי
עפר שכטר/אביב חופי

?אפשר להרעיף עליכם מילים טובות בלי סוף, אך עם זאת מילה אחת מסכמת הכל - תודה. להיות מוכנים להקריב ככה בשביל אחרים, מעלה אצלי דמעות של התרגשות. תודה לכם בשם כולנו".

רוני דואני: "תחזרו בשלום"

רוני דואני - פגישה ראשונה. צילום: אלכס ליפקין,
רוני דואני - פגישה ראשונה/צילום: אלכס ליפקין

"כבר שבוע שאני מנסה להבין איך הם לא מפחדים להיכנס לעזה. ספציפית, לא מצליחה להבין את הרגע הזה שעומדים עם האפוד והנשק ומתחילים לצעוד לתוך קן הצרעות הזה. אתמול ראיתי את מח?ט גולני, רסאן עליאן, מתראיין ביציאה מבית החולים רגע לפני שהוא חוזר חזרה פנימה - מבט אחד לעיניים שלו ונראה לי שהצלחתי להבין. כשיש בשטח כאלה מפקדים הפחד כנראה הופך ללהבה. תחזרו בשלום..."

נטלי דדון: "מחבקת ואוהבת אתכם"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"מתוך חוויה אישית שלי, המפגש עם הגיבורים שלנו בבתי החולים ובשטח, אני יכולה רק לומר שאני פשוט מתפוצצת מגאווה. הרצון לחזור פנימה והתסכול שלהם, כשהם לא לוחמים לצד החברים בשל פציעה - כל אלו הם פשוט מושא להערצה. מחבקת ואוהבת אתכם. תשמרו לנו עליכם ותחזרו לשלום. אלופים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully