וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל המלחמה: מדונה שוב מסתבכת ומתנצלת

24.7.2014 / 0:04

שבוע וחצי אחרי התקרית הקודמת, מלכת הפופ מצליחה לעצבן את המעריצים בישראל, כאשר היא תוהה איך אפשר לפגוע בילדים חפים מפשע בעזה. ההתנצלות שהגיעה אחרי לא ממש עזרה. וואלה! סלבס קרבית

נמרוד סונדרס

מדונה שוב מסתבכת: אם לא די בפרשה הקודמת בה היתה מעורבת לפני כשבוע וחצי, לאחר שהעלתה תמונה של שלושת הנערים שנרצחו ושל הילד הפלסטיני שנרצח - מלכת הפופ שוב מתייחסת מצב במזרח התיכון וגורמת לסנקדל. כן, שוב עם העם שהיא הכי אוהבת. או כך לפחות טוענת.

אתמול (ד'), בשעות הערב, העלתה אסתר מספר תמונות לעמוד האינסטגרם שלה הקשורות כולן לקונפליקט הישראלי -פלסטיני. הראשונה, היתה של אגרטל פרחים ואבן עליה כתובה המילה אהבה, כשהיא מוסיפה את המשפט: "כל מה שהעולם צריך עכשיו", תחת ההאשטג "משיח", שמו של שיר חדש מהאלבום שעתיד לצאת בקרוב - האם מדובר בעוד ניסיון זול של תוכן שיווקי?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחכה למשיח/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתמונה השנייה שהעלתה, צילמה הזמרת מספר פרחים על שולחן וכתבה: "הפרחים האלו, הם כמו הילדים התמימים של עזה, למי יש את הזכות להרוס אותם? לאף אחד! הפסקת אש! #שלום במזרח התיכון". אתם רק יכולים לתאר לעצמכם שהפעם זה לא עבר לה בשתיקה.

התמונה והכיתוב הצליחו לעורר מיד מהומה. תוך שעות ספורות זכתה התמונה למאות תגובות ממעריצים מסביב לעולם, כאשר חלקם תמכו בזעקה של מדונה להפסקת פגיעה בילדים חפים מפשע, תחת קריאות "לשחרר את פלסטין". אחד העוקבים אף הרחיק לכת וכתב, "ציונים דפוקים ומ****, מגיבים כאן אחרי הטבח שהם עושים ויש להם את החוצפה לכתוב נגד עזה".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שוב הסתבכה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אותו מעריץ כועס ומטורלל, דיבר כמובן על אותן מאות תגובות זועמות, שהגיעו ממעריצים מסביב לעולם, ביניהם גם ישראלים, שהרגישו מאוכזבים מהזמרת, במיוחד לאור הקשר החם עם ארץ הקודש. "את יכולה לקבוע לך את ההופעה הבאה בעזה, כלבה! הם יהרגו אותך", כתב אחד הגולשים, "פלסטין, עזה, חמאס לא מאמין בשוויון, זכויות אדם וכל הדברים שאת תומכת בהם!!".

הקריאות כנראה עשו את שלהן, ומדונה פירסמה תמונה נוספת בה היא דווקא הראתה את פניה והבהירה חד וחלק, "אני לא תומכת בחמאס! אני תומכת בכבוד וערך אנושי! אני תומכת בחלוקה שווה ואני תומכת בשלום! הפסקת אש!", מאוחר מדי אסתר. הפוסט צבר מיד גם הוא מעל 20 אלף לייקים ומעל ל-800 תגובות, שלא השביעו לגמרי את רצונם של המעריצים מישראל, מעריצה אחת כתבה "תתמכי בישראל, עם ישראל חי!".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החמאס אשם!/מערכת וואלה!, צילום מסך

זו אינה הפעם הראשונה שמדונה מתייחסת לסכסוך המדובר. כשפתחה את סיבוב ההופעות שלה, MDNA, לפני כשנתיים בישראל, אמרה הזמרת: "בחרתי להתחיל את סיבוב ההופעות שלי בישראל, בגלל סיבה ספציפית ומיוחדת מאוד - הסכסוך במזרח התיכון שמתרחש אלפי שנים וחייב להיפסק", אמרה והמשיכה, "יש הרבה אנשים שבאו לכאן שלא יכולים להיות מעריצים שלי ולא לרצות שלום בעולם. אפילו במופע שלי, כולנו בנתיבים שונים, אבל אנחנו בניו ובנותיו של העולם וכולנו בני אדם. כולנו מדממים את אותו הצבע, כולנו רוצים לאהוב ולהיות נאהבים. אם יהיה שלום במזרח התיכון - יהיה שלום בכל העולם".

וואלה! סלבס מציעה למדונה לעשות כמוה: לסגור את חשבון המקושרים שלה, את המיי ספיייס ולתקשר רק באיי סי קיו.

  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully