וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציון ברוך ויאנה יוסף בדייט מתוק

וואלה! סלבס | צילום:ניר פקין

19.10.2014 / 0:32

תהליך גיור, הכנות לחתונה, למי יש זמן לזה כרגע? הזוג המאורס ברוך את יוסף החליט לקחת הפסקה ולצאת לבילוי רומנטי שכלל סרט קולנוע פלוס צלם פפארצי שלא עזב אותם. וואלה! סלבס קרציה

ציון ברוך יאנה יוסף. ניר פקין
השם ישמור. יאנה יוסף וציון ברוך נהנים/ניר פקין

אחרי החתונה עמוסת הכוכבים של נינט טייב (כן! היא התחתנה... לא שמתם לב? כי וואלה! סלבס בקושי הרגישה) - אפשר לחשוב שהזוג הבא בתור, ציון ברוך ויאנה יוסף, שיעמדו תחת לחופה יתחילו בהכנות קדחתניות לקראת היום הגדול. אז זהו, שלא.

ציון ויאנה החליטו שעם כל הכבוד לחתונה המרגשת, אין זמן כרגע לבזבז על מדידות לשמלות כלה, טעימות אצל שפים פרטיים, ביקורים באולמות אירועים וישיבה של שעות מול תרשימי שולחן (אז שלום, אסי ועמוס יהיו באותו שולחן, אבל בר מקבלת הזמנה בכלל?). זוג היונים החליט לבלות זמן איכות אחד עם השני בדייט רומנטי בקולנוע כמובן.

ציון ברוך יאנה יוסף. ניר פקין
ממי, בא לי משהו מתוק לנשנש/ניר פקין
ציון ברוך יאנה יוסף. ניר פקין
אהבתי את הספר יותר/ניר פקין

השניים, שיצאו לבילוי לילי באולם הקולנוע יחד עם עוד כמה עשרות צופים נלהבים - שהבינו שיחד איתם באולם יושב גם צמד הסלבס המסקרן.

חוץ מפופקורן ושתייה קלה (לפנק!), השניים סיימו את הדייט בגלידירייה במקום. אבל כנראה שלמרות טעמה המתוק של הגלידה, הנוכחות של צלם הפפראצי עשתה לשניים מריר על הלב.

הזוג שידוע בחוסר חיבתו לצלמים החטטניים, דווקא לא נבהל מנוכחות המצלמה - אך אחרי מספר דקות, כאשר הבחינו שהמצלמה לא מתכוונת לעזוב, לפחות עד שיסיימו את כל מה שיש בגביע - ניסו להתחמק בדרכים אלגנטיות כאלה ואחרות. לבסוף, ציון ויאנה הצליחו לחמוק בהצלחה וסיימו את הקינוח המתוק בשקט.


וואלה! סלבס מתה על טעמי גלידה כמו עמבה, חציל שרוף וניקוטין.

ציון ברוך יאנה יוסף. ניר פקין
אולי בקניון הזה יש משהו אחר חוץ מקרפ צרפתי/ניר פקין
ציון ברוך יאנה יוסף. ניר פקין
יש פה אולי גלידה פרווה?/ניר פקין
ציון ברוך יאנה יוסף. ניר פקין
יש השגחה של בד"ץ? ציון מחכה, יאנה יוצאת/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully