וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחי נתן: "אליאב צריך פשוט לנוח"

וואלה! סלבס | צילום:ניר פקין

28.8.2014 / 0:17

אחי, שהודח מבית "האח הגדול" רגע לפני גמר העונה, מספר על חברו הטוב ביותר בבית הסגור וגם מסביר האם ינהל מערכת יחסים עם הצמודה שלו מהריאליטי, אנה בול. וואלה! סלבס נבוכה

ניר פקין

ה"אח" אולי גדול, אבל מה קורה עם אחי נתן (הקטן) מאז שיצא מהבית הסגור? מי שהודח במפתיע כשבוע לפני גמר העונה מהתחרות, מנסה להתרגל לחיים בתור יוצא ריאליטי מן המניין. את השבוע, בילה בבית מלון בתל אביב ולא אצל משפחתו שבצפון הארץ, כשאמו ואחיו מלווים אותו - כאשר צלם הפפראצי של וואלה! סלבס תפס אותו בדרך לארוחת ערב ושאל אותו על כל מה שמסקרן את המעריצים.


עוד סיפורים נוצצים:
אחי נתן ידגמן בעירום מלא? "למה לא!"
מרטין סולל משתוללת עם מלכות דראג
אליאב אוזן לא ישמש כפרזנטור

אחי נתן. ניר פקין
פליט ריאליטי בעיר הגדולה! אחי נתן והמשפחה/ניר פקין
אחי נתן. ניר פקין
אל תתבייש, תתגאה!/ניר פקין

"עדיין קצת מבלבל, מוזר לי התגובות של אנשים. אבל חזרתי מהר מאוד לשגרה", הסביר. את מי שאליה נצמד בבית, הדוגמנית אנה בול, אחי כבר הספיק לפגוש באחד הערבים הפנויים מאז שסיים את דרכו בתכנית - אבל הוא לא בטוח שיש לו עניין בחידוש קשר רומנטי איתה. "אין קאמבק רשמי, אבל בילינו באחד המועדונים", אמר. "נפגשנו, זו חברות טובה. אם יתפתח, אז יתפתח, אבל זו רק חברות טובה".

אחי נתן. ניר פקין
"מישהו יכול לקחת את הצלם הזה מפה?!"/ניר פקין
אחי נתן. ניר פקין
בהצלחה בגמר וכאלה! אחי והמשפחה/ניר פקין

את חברו הטוב אליאב אוזן, עוד לא ראה מאז שהודח. "עדיין לא דיברתי עם אליאב, אבל אחי הקטן דיבר איתו והיה אצלו בבית", אמר כשהוא בדרכו למסעדת "ליטל איטלי" שבמתחם שרונה התל אביבי, שם הזמין עבורו מנה טבעונית. "הכל בסדר, הוא פשוט צריך לנוח קצת", אמר על המקעקע וחברו מהתכנית. ומי ינצח לדעתו? טל גלבוע, "אני מבקש מכל מי שסימס לי שיסמס גם לה", הבהיר. פאן.


וואלה! סלבס מאמינה שלבנה 'זוהרים' תיקח את המיליון. רגע, זו העונה הנכונה?


רכלו על הדברים של אחי נתן בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully