וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב רווקה? מדונה עושה את איביזה

שירות וואלה! סלבס | צילום: Splashnews

20.8.2014 / 11:37

עם סיום חגיגות יום ההולדת של מדונה בריביירה הצרפתית, מלכת הפופ קפצה לשייט תענוגות עם חברים טובים באי המסיבות הספרדי. אבל רגע, איפה הבויפרנד הצעיר שלה? וואלה! סלבס עטופה

מדונה. splash
ליידי מדונה ונבחרת שומרי הראש שלה באיביזה/splash

האם מדונה זרקה את החבר הצעיר שמבלה איתה בחודשים האחרונים, במהלך נופש יום ההולדת שלה ברחבי אירופה? מלכת הפופ הבלתי מעורערת, מבלה את החודש האחרון בחגיגות יחד עם משפחתה. בימים הראשונים לחופשה, הבויפרנד טימור סטפנס תועד כשהוא צמוד לילדיה של הדיווה בחוף הים, כאשר שהו בעיר הנופש הצרפתית קאן.

עם זאת, אין שום זכר לכך שהבחור ההולנדי נכח בחגיגת יום ההולדת של מדונה בסוף השבוע, או בילה עם המשפחה מאז סוף השבוע שלפני האירוע המרגש בריביירה הצרפתית - זאת למרות שבחודשים האחרונים, הרקדן בן ה-26 תפקד על תקן הבוי-טוי הפרטי שלה. מוזר אפילו יותר מאשר ללבוש שמלה ארוכה ותוספת של שרוולים לשייט מפנק תחת השמש.


עוד סיפורים נוצצים? קבלו:
חגיגה! מדונה מצלמת את המפשעה שלה
צפו: גל גדות שופכת על עצמה מי קרח
ג'ניפר לופז והאקס שוב יחד?

מדונה. splash
"שתיים, שלוש ו... הופ!". מדונה קופצת/splash
מדונה. splash
מנופפת לנתינים לשלום. מדונה מפליגה, הבויפרנד נעדר/splash

רגע אחרי שציינה ביום שבת 56 שנות מטיריאל גירל, מדונה הגיעה בימים האחרונים לבילוי חמים באי המסיבות הספרדי איביזה. אתמול (ג'), היא אפילו תועדה כשהיא יחד עם בתה המתבגרת (והשובבה, החצאית הקצרצרה שלה) לורדס ליאון - בדרך לשייט תענוגות על יאכטה פרטית, בחברת מעצב העל של בית האופנה ג'יבנשי, ריקרדו טישי.

שוקינג, אבל הפעם הגברת בחרה שלא להתפשט אלא נותרה לבושה לחלוטין, כשהיא מכוסה באופן חריג בהחלט, מכף רגל ועד ראש. אמא, טאליבן?

לורדס ליאון. splash
זו כבר היורשת הלוהטת, לורדס ליאון/splash
מדונה. splash
מי אמר שאי אפשר לצחקק על כולם גם כשאת בלב ים? מדונה בדרך ליאכטה/splash

העובדה שסטפנס לא נראה בשום מקום שאליו מגיעה מדונה כבר כמעט שבועיים, מסתדרת קצת פחות עם ראיון שהילדון העניק לעיתון הבריטי "דיילי מירור" ופורסם לאחרונה. בין השאר, הרקדן הפרטי של הדיווה הודה שהוא מעדיף את הנשים בחייו בשלות ובוגרות בהחלט - מה שלא מפתיע בכלל, בהתחשב בעובדה שמדונה מבוגרת ממנו בשלושה עשורים שלמים.

"אני ממש לא מרגיש את פער הגילאים בנינו", הסביר לעיתון, "היא השראה גדולה, לוחמת, אישה חזקה ועצמאית. כמו שאר הנשים שאיתן ניהלתי מערכות יחסים בעבר. כשכולם ילכו בדרך אחת, היא תלך באחרת כדי להראות שיש לה חזון ודרך ביטוי משלה". הכי מפרגן, גם אם כבר לא מחמם את מיטתה.


וואלה! סלבס מגיעה לבילוי בלב ים עם גלגל ההצלה בילט אין.


רכלו על מדונה והחבר שלה בפייסבוק

מדונה. splash
"כפרה, תניחי לי, אני לא סבתא!". מדונה/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully