וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: השנה שקים קרדשיאן הפכה את ישראל

2.1.2016 / 0:03

מערכת וואלה!

רגע לפני שאתם אומרים ביוש ל-2015 ומתחילים בחגיגות של השנה החדשה, קבלו את רשימת האירועים הכי גדולים שעשו לכם את השנה האחרונה.

את הרשימה פותחת נציגה ישראלית. אז נכון שבר רפאלי התחתנה בישראל, אבל היי, מתי בפעם האחרונה חתונה של בחורה ישראלית זכתה לסיקור תקשורתי עולמי פלוס מכירת תמונות מהחתונה למגזין בחו"ל? אגב, את הכסף היא כבר תרמה כפי שהבטיחה?

בר רפאלי, עדי עזרא. מגזין הולה, סריקה
בר רפאלי, עדי עזרא/סריקה, מגזין הולה

אל המקום הרביעי מגיעה עוד אחת שיש לה זיקה מאוד חזקה לישראל, ככה זה שג'נה ג'יימסון מחליטה לנטוש את הנצרות ולהתגייר, והכל למען האהבה. ולא סתם, היא גם מדליקה נרות שבת.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ג'נה ג'יימסון ובן זוגה הישראלי ליאור ביטון. מתוך האינסטגרם של ג'נה ג'יימסון, צילום מסך
מדליקה נרות/צילום מסך, מתוך האינסטגרם של ג'נה ג'יימסון

במקום השלישי נמצאת אחת הפרשות שהסעירו את הוליווד בשנה האחרונה- צ'ארלי שין כמובן, שהחליט לצאת בפומבי ולספר לעולם כולו שהוא נושא את נגיף ה-HIV וכי נמאס לו שסוחטים אותו. העיקר הבריאות

צ'ארלי שין. GettyImages
תהיה בריא/GettyImages

מי במקום השני? איך לא, המלכה האם, הלא היא מדונה. כולכם בוודאי זוכרים את הנפילה, שלא לומר ההתרסקות המביכה של המלכה בטקס הבריטס, לאחר שהגלימה לא נפתחה ומדונה עפה מכל המדרגות. בגילה, זה לא קצת מסוכן?

מדונה. ספלאש
אאוצ'/ספלאש

ובמקום הראשון - לא חשבתם באמת שיהיה מצעד סיכום שנה בלי המלכה של כל המצעדים, אז תנו כבוד לקים קרדשיאן, שהביקור שלה בארץ הקודש הבטיח לה את המקום הראשון. ושום מילה על זה שהיא באה ל-24 שעות ולא ציינה את זה באינסטא שלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וולקאם/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully